Zobrazit příspěvky

Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.


Příspěvky - YABAKA

Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 37
31
Zapomněl jsi na televizor Mánes, tam také nejde mux 4 přijímat (když už jsme tak u těch historických kousků) ;D

32
Tady nejde o to co poradí ale jestli mají na svých stránkách podporu pro diváky!Jestli si budou vykládat o muxu4 nebo co si daly k obědu je druhá věc.
Tam dělají samé ženy? A sakra!!! :D :D :D

34
Tobě už praskla.O mě neměj péči já si to uhlídám sám. :)
Mně nemá co praskat, protože mně všechno funguje jak má, ty trdlo :D :D :D :D :D

35
Tobě se, Nováku, něco nedaří naladit? Nepřehřál ses v tom horku náhodou, že si pleteš ladění s nějakými údajnými výpadky na některých šunt TV a STB? Asi to tak vypadá, protože už opravdu plácáš páté přes deváté. Měl by ses jít někam ochladit a ti tvoji podrždeštníci, kteří ti tady přikyvují jak loutky od Skupy, jakbysmet :D :D :D
Mimochodem zákaznickou podporu na tvoje vlastní zařízení (tj. TV a STB, které si někde sám pořídíš) ti nedá ani poskytovatel placených služeb (UPC, Skylink apod.) a je pouze tvůj problém, co sis kde koupil a musíš si to řešit se svým prodejcem. Takže čekat, že poskytovatel neplacené služby bude nějakým ocasům dělat kašpara, to může opravdu jenom někdo z rodu Nováků :D :D :D
Klasická reakce jak zamést svůj nesmysl a dělat při tom blbce z druhých. Bavili jsme se o tom, jestli jde o podporu pro smluvní partnery nebo diváky. Což ten bod 10 jasně ukazuje a ukazuje tím váš omyl. Jenže to se nehodí do krámu, tak toto téma otočíte na to, zda se jedná o problém s naladěním nebo přijímačem.  ::)
Na webu není žádná podpora pro koncového usera - je tam pouze telefonní linka, kam můžeš zavolat, když se ti nedaří mux 4 naladit (a navíc se lze ještě oprávněně domnívat, že to slouží spíš jako info pro samotného providera aby věděl, kde jsou největší stížnosti s nedostupností). Ale nikde není psáno, že ti nějak pomohou a už vůbec ne to, že budou řešit tvoje krámy, které sis koupil bůhvíkde. A vzhledem k tomu, že ti také dodneška nikdo nepomohl, tak mám holt pravdu. Ať se ti to líbí nebo ne ;D

36
Bohužel to nevíš ale to tě vzhledem k tvému zdravotnímu stavu omlouvá. ;)
Radši se starej o svůj zdravotní stav, aby ti z těch výpadků v obraze nepraskla žilka v hlavě :D :D :D

37
Jen si to mysli hezky dál.Iluzionisto! ;D ;D ;D
Naštěstí nemusím být jako ty a něco si domýšlet (nebo spíš vymýšlet), když to bezpečně vím :D :D :D

38
On toho nechápe víc.Vlastně vůbec nic co se týká muxu4.Neví že podpora je určena pro veřejnost a co je určeno pro smluvní partnery není vůbec zveřejněný.Yabaka žije svůj svět iluzí a doměnek.
Mail na technickou podporu je určený i smluvním partnerům, např. menším kabelovkám nebo IPTV providerům. Takže si opravdu můžeš žít v tom svém světě bludů a čučet na zasekávající se obraz :D

39
A pro koho si myslíš, že je ta podpora asi určená? Pro neplatící kolemjdoucí? Nebo pro nějaké zakomplexované chudáky z ČRa, kteří lezou po diskuzích na webu a plivou na Pařízka jak se dá? Nebo pro ty subjekty, které mu platí? Možná na to ve svém Novákovském mozečku přijdeš sám (třeba až budeš taky něco poskytovat a začnou tě otravovat jedinci, ze kterých nemáš ani floka a budou se domáhat nějaké bezplatné podpory) :D
A opět si vedete svou ve své věčné snaze ignoranta dělat ze všech ostatních blbce. Kdybyste si aspoň přečetl ten bod 10. Takže pro vás:
Pokud se vám FANDU, SMÍCHOV, Telku, NOVU HD, TV Pohodu a Inzert TV i přesto nedaří naladit, obraťte se prosím naše odborníky, které můžete kontaktovat každý všední den od 9:00 do 17:00 na telefonním čísle 595694660 Opravdu si myslíte, že toto je technická podpora pro smluvní partnery?
A k tomu ty Goebbelsovské sklony, opět zde máme židobolševické spiknutí, tentokrát v podobě zakomplexovaných chudáčků z ČRa. Ne, tímto lhaním Muxu4 nepomůžete.  ;D
Tobě se, Nováku, něco nedaří naladit? Nepřehřál ses v tom horku náhodou, že si pleteš ladění s nějakými údajnými výpadky na některých šunt TV a STB? Asi to tak vypadá, protože už opravdu plácáš páté přes deváté. Měl by ses jít někam ochladit a ti tvoji podrždeštníci, kteří ti tady přikyvují jak loutky od Skupy, jakbysmet :D :D :D
Mimochodem zákaznickou podporu na tvoje vlastní zařízení (tj. TV a STB, které si někde sám pořídíš) ti nedá ani poskytovatel placených služeb (UPC, Skylink apod.) a je pouze tvůj problém, co sis kde koupil a musíš si to řešit se svým prodejcem. Takže čekat, že poskytovatel neplacené služby bude nějakým ocasům dělat kašpara, to může opravdu jenom někdo z rodu Nováků :D :D :D

40
V satelitním vysílání žádnou změnu nepozoruji.

41
Vy si skutečnost vždy vyložíte po vašem. Předpokládám, že podle vás je i stránka www.multiplex4.cz určena pro smluvní partnery, stejně tak jako na ní zveřejněné telefonní číslo (i s bodem 10) i adresa technické podpory.  ;D
A pro koho si myslíš, že je ta podpora asi určená? Pro neplatící kolemjdoucí? Nebo pro nějaké zakomplexované chudáky z ČRa, kteří lezou po diskuzích na webu a plivou na Pařízka jak se dá? Nebo pro ty subjekty, které mu platí? Možná na to ve svém Novákovském mozečku přijdeš sám (třeba až budeš taky něco poskytovat a začnou tě otravovat jedinci, ze kterých nemáš ani floka a budou se domáhat nějaké bezplatné podpory) :D

42
Zjevně nechápete psaný text. Nemusím být obchodní partner, abych dostal odpověď z tech supportu - ostatně ten je určen pro diváky, proto jeho číslo také inzerují na webu.
Zjevně nechápeš ty, že podpora se dává smluvním partnerům a ne cizím lidem, se kterými žádný smluvní vztah není - proto si ani neodvozuj, že jimi zveřejněný e-mail na technickou podporu (helpdesk@multiplex4.cz) je určený zrovna tobě nebo nějakým jiným divákům. A jestli to někdo dělá, že dává podporu všem, tak je to pouze jeho dobrá vůle, ale v žádném případě ne nároková věc.

43
Provozovatel multiplexu nebude zjišťovat, který čínsko-korejský šmejd má zrovna takové nebo onaké problémy. To je opravdu věcí prodejců a dovozců, aby tyto krámy začali konečně ignorovat a pak se i výrobce začne starat. O tom, že by provozovatel muxu 4 na něčem pracoval, slyším poprvé v životě, resp. od Pařízka jsem toto nikde oficiálně nečetl. Nejspíš zase JPP...
Od slušného provozovatele muxu se monitoring vysílání na různých typech čeká. Moc práce jim to nedá, stačí monitorovat ohlasy ze supportu a ty nejvíce provařené případy prověřit. Ohledně "práce" na odstranění problémů se o žádnou JPP nejedná. Máte Technisat, příznaky znáte. Napište je na support nebo zavolejte (to je odpověd jistá) a dostanete odpověď, že o problémech se ví a pracuje na jejich odstranění. Oficiální prohlášení od Pařízka samozřejmě nečekejte, ale to nedostanete ani při výpadcích vysílačů.
Uvědom si, Nováku, že pro provozovatele muxu 4 a RS7 nejsi žádný partner, kterému by se musel tento provozovatel zpovídat nebo dávat nějaké technické podklady apod. Toto si jistě může vyžádat skutečný partner, tj. Nova a ČT - a ty jako divák a koncesionář se se svými problém obrať právě na tyto TV stanice.
Co se týká TechniSatu, tak na jejich servisní středisko jsem pochopitelně volal a jejich odpověď byla, že u 8 let starého modelu se nedá nic dělat a mám si koupit přijímač nový. A je to tak i v pořádku, chtít na předpotopních herkách, aby zpracovaly korektně současné vysílání, to může jenom blázen.

44
V případě Šlágru byla řeč o DVB-T a Astře, a to snad tito 2 operátoři dokáží downscalovat i sami. Navíc přenos HD signálu po optice není o nic náročnější, než přenos SD. Jediné, co za tím asi bude stát, je cena za HD vs. cena za SD, kterou SAT+ požaduje, byť v případě toho DVB-T by měl až k ČRa vše platit potažmo Šlágr sám sobě. Já se na ten program naštěstí skoro nedívám, takže kvalita jde mimo mě :)

45
Máš smůlu a ten tvůj povedený chlebodárce ČRa taky...
Jasně, každý kritik Muxu4/RS je placen ČRa. To je jak za komančů, tam byl taky každý kritik agentem imperialistů a nic jiného než basu si nezasloužil  ;D 
Sám jste narazil na zařízení, která mají s Muxem4 problém. Pokud jich bude byť jen 10%, tak by každý slušný provozovatel alespoň oznámil, kterých typů se to týká a proč a jaké typy doporučuje jako spolehlivou náhradu. Nebo by provedl rekonfiguraci, aby se chyba nevyskytovala. Mux4 ovšem mlčí a na odstranění závady již 3 měsíce "pracuje".
Kritik určitě není podezírán z toho, že pracuje pro konkurenci, ovšem v tomto případě se nejedná o žádného kritika, ale o agenta, který bude do omrzení vypisovat, že mu mux 4 a RS7 nefunguje naprosto nikde. A v tomto případě mám já sám jasno, jak se věci mají - ČRa teče do bot, teď jim hlavního sponzora (Českou televizi) ukradla konkurence, tak vzteky prskají kolem sebe jak kočka :D

Provozovatel multiplexu nebude zjišťovat, který čínsko-korejský šmejd má zrovna takové nebo onaké problémy. To je opravdu věcí prodejců a dovozců, aby tyto krámy začali konečně ignorovat a pak se i výrobce začne starat. O tom, že by provozovatel muxu 4 na něčem pracoval, slyším poprvé v životě, resp. od Pařízka jsem toto nikde oficiálně nečetl. Nejspíš zase JPP...

Stran: 1 2 [3] 4 5 ... 37