Tobě se, Nováku, něco nedaří naladit? Nepřehřál ses v tom horku náhodou, že si pleteš ladění s nějakými údajnými výpadky na některých šunt TV a STB? Asi to tak vypadá, protože už opravdu plácáš páté přes deváté. Měl by ses jít někam ochladit a ti tvoji podrždeštníci, kteří ti tady přikyvují jak loutky od Skupy, jakbysmet Mimochodem zákaznickou podporu na tvoje vlastní zařízení (tj. TV a STB, které si někde sám pořídíš) ti nedá ani poskytovatel placených služeb (UPC, Skylink apod.) a je pouze tvůj problém, co sis kde koupil a musíš si to řešit se svým prodejcem. Takže čekat, že poskytovatel neplacené služby bude nějakým ocasům dělat kašpara, to může opravdu jenom někdo z rodu Nováků
Bohužel to nevíš ale to tě vzhledem k tvému zdravotnímu stavu omlouvá.
Citace: YABAKA 03. 08. 2013, 18:51:54Tobě se, Nováku, něco nedaří naladit? Nepřehřál ses v tom horku náhodou, že si pleteš ladění s nějakými údajnými výpadky na některých šunt TV a STB? Asi to tak vypadá, protože už opravdu plácáš páté přes deváté. Měl by ses jít někam ochladit a ti tvoji podrždeštníci, kteří ti tady přikyvují jak loutky od Skupy, jakbysmet Mimochodem zákaznickou podporu na tvoje vlastní zařízení (tj. TV a STB, které si někde sám pořídíš) ti nedá ani poskytovatel placených služeb (UPC, Skylink apod.) a je pouze tvůj problém, co sis kde koupil a musíš si to řešit se svým prodejcem. Takže čekat, že poskytovatel neplacené služby bude nějakým ocasům dělat kašpara, to může opravdu jenom někdo z rodu Nováků Klasická reakce jak zamést svůj nesmysl a dělat při tom blbce z druhých. Bavili jsme se o tom, jestli jde o podporu pro smluvní partnery nebo diváky. Což ten bod 10 jasně ukazuje a ukazuje tím váš omyl. Jenže to se nehodí do krámu, tak toto téma otočíte na to, zda se jedná o problém s naladěním nebo přijímačem.
Tobě už praskla.O mě neměj péči já si to uhlídám sám.
Tady nejde o to co poradí ale jestli mají na svých stránkách podporu pro diváky!Jestli si budou vykládat o muxu4 nebo co si daly k obědu je druhá věc.