Autor Téma: UPC Direct na Thoru - Jedna technická chyba vedle druhé  (Přečteno 25053 krát)

p w

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 61
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: UPC Direct na Thoru - Jedna technická chyba vedle druhé
« Odpověď #15 kdy: 03. 06. 2010, 09:13:59 »
ono to ma smysl ? omletou frazi : vas problem jsme predali kompetentnimu odd., ktere se jim bude zabyvat - slyset nepotrebuji  :P
DreamBox 500 & 800HD klon,UPC - Thoř 0,8W & Quad LNB Megasat Diavolo 0,1db & Fe 80cm, AL 80cm Astra 23,5 Skylink & CSlink + Inverto Quad 0,2db + silhani na 19,2E + Inverto twin 0,2db

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Honza DVB

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 279
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: UPC Direct na Thoru - Jedna technická chyba vedle druhé
« Odpověď #16 kdy: 03. 06. 2010, 10:07:54 »
ono to ma smysl ? omletou frazi : vas problem jsme predali kompetentnimu odd., ktere se jim bude zabyvat - slyset nepotrebuji  :P
Určitě větší než jen brečet někde v diskuzi. Jeden tvůj email/telefonát nic zásadního nejspíš nezmění, ale když jim najednou bude chodit o desítky/stovky procent mailů/telefonátů kvůli stejné věci víc, věř tomu že se tím budou opravdu vážně zabývat.
Ale co, každý svého štěstí strůjcem. Já UPC Direct nemám, tak co se starám...


p w

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 61
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: UPC Direct na Thoru - Jedna technická chyba vedle druhé
« Odpověď #17 kdy: 03. 06. 2010, 10:10:49 »
nejsem typ, co brečí v diskuzích  8) samozrejme ta info o chybach byla zaslana k tem robotum,co to predaji pak dal a tam se s tim mailem mozna neco stane, mozna DELETE, mozna Predaji Dal...kdo vi...

ocividne neznas praktiky UPC  :D
DreamBox 500 & 800HD klon,UPC - Thoř 0,8W & Quad LNB Megasat Diavolo 0,1db & Fe 80cm, AL 80cm Astra 23,5 Skylink & CSlink + Inverto Quad 0,2db + silhani na 19,2E + Inverto twin 0,2db


Honza DVB

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 279
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: UPC Direct na Thoru - Jedna technická chyba vedle druhé
« Odpověď #18 kdy: 03. 06. 2010, 10:20:17 »
nejsem typ, co brečí v diskuzích  8) samozrejme ta info o chybach byla zaslana k tem robotum,co to predaji pak dal a tam se s tim mailem mozna neco stane, mozna DELETE, mozna Predaji Dal...kdo vi...

ocividne neznas praktiky UPC  :D
No vidíte, takže poslal. Jinak nemám iluze o fungování většiny call-center v ČR. S některými mám i zkušenosti o jejich fungování zevnitř. Proto taky píšu že jeden dotaz/stížnost nejspíš nic nezmění, ale výrazný nárůst komunikace v jedné určité kategorii už většinou vyvolá reakci...

Doplnění: ty roboty totiž ukládají statistiky podle kategorií. A někdo to za nějaké období sleduje a reportuje. A když je tam výrazný hrb, tak to musí vysvětlit...