Ne , celkem chápu co tím chce kolega říci, ale až mi kolega zaručí, že problém bude touto cestou do měsíce vyřešen, tak to bude o něčem jiném. Jsem docela přesvědčen, že do měsíce se dozvím, že úřed začal cosi konat a to je mi nahouby. Přínos diskuse pro mě je v tom, že zřejmě zde není nikdo, kdo má použitelný kontakt. Taky bych tady mohl přesně vědět, kdo a co má za povinnost udělat, ovšem to mé zákazníky vůbec nezajímá. Jsem zvyklý jim při problémech kompletně zdarma zajistit opravu, včetně dovozu, odvozu demontáže, montáže, zapůjčení jiného zařízení atd. a to během několika dnů. Reklamaci pak řeším běžnou cestou a klienty do toho vůbec nezatahuji. Opradu jsem nepotřeboval rady "moudrých" na to, abych se dozvěděl co a jak a kdy má udělat. Mě by od "moudrých" stačil pouze funkční kontakt na danou firmu, nic víc, nic míň.