Zase řešíte politiku za použití ideologických výkřiků, zde jsou pragmatické ekonomické důvody přechodu na DVB-T2:
1) za využívání kmitočtů stát vybírá do státní pokladny peníze, jedná se cca o miliardu ročně, k této částce lze dospět zjištěním přírůstku radiokomunikačního účtu, který tvoří 6% z výběru, 94% je příjmem státního rozpočtu. Pokud s okolními státy uvolníme pásmo nad 700MHz, získá stát miliardy za licence mobilním operátorům, ale díky efektivnějšímu využití kmitočtového spektra získá stát více prostředků jak z vysílání DVB-T2 jelikož z rozsáhlejších SFN sítí získá stejně nebo i více vysílacích sítí a navíc získá prostředky i z vyzářených výkonů základnových stanic mobilních operátorů. Navíc nedojde k ohrožení obchodních vztahů panujících v televizním byznysu.
2) při postupném přechodu, který navrhujete by došlo k rozbití celoplošných sítí, o celoplošnosti DVB-T2 by se pak mohlo hovořit po roce 2024, což by pocítili diváci i televizní společnosti, nemožnost plošného využití mobilního internetu v pásmu 700MHz do roku 2024. Uniká mi jediný důvod proč by požadavek Německa nebyl akceptovatelný a proč bychom se neměli držet dohod na využití spektra.