Pokud se někdo chce chovat korektně, informuje zákazníky maximálně vstřícnou formou, tj. podle domluvy na komunikaci nebo písemně, emailem nebo i telefonicky.
Spôsob informovania je súčasťou VOP (text platný do 15.6.2012):
4.1. Poskytovatel se zavazuje zejména:
.....
4.1.2.
zveřejnit na svých webových stránkách změnu smluvních podmínek;
.....
7. Změny Smlouvy
7.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek a/nebo platného ceníku, a to zejména v případě změny právních předpisů, zavedení nových služeb a technologií, změny podmínek na trhu elektronických komunikací jakož i v případě bude-li takováto změna nevyhnutná z důvodu technických, provozních nebo jiných důvodů na straně poskytovatele. Poskytovatel bude
informovat uživatele o změnách v přiměřeném předstihu, zpravidla alespoň 10 dní před dnem účinnosti změn. Pokud není v těchto podmínkách stanoveno jinak,
povinnost informovat nebo uvědomit uživatele o nových obchodních podmínkách či cenách, resp. ceníku se považuje za splněnou, budou-li příslušné
informace zpřístupněny uživateli na webové stránce www.skylink.cz a www.skylink.sk nebo prostřednictvím elektronické pošty nebo písemně nebo telefonicky nebo osobně;
.....
Primárny spôsob poskytovania informácií je web. Pokiaľ niekto nemá prístup na web, tak to nie je problém poskytovateľa služby. Inak pri cca 2 miliónoch aktívnych kariet by musela firma vyplatiť na tlačení informačných materiálov a rozposielaní zásielok pár miliónov českých korún, nehovoriac o záťaži na životné prostredie zbytočne použitým papierom. A aj tak by sa našlo množstvo zákazníkov, ktorí by informovaní neboli, pretože nemajú aktualizované adresy v databáze, alebo karty už dávno nepoužívajú oni, ale iné osoby.