Autor Téma: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl  (Přečteno 91047 krát)

BeatJ

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 910
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #75 kdy: 01. 08. 2012, 20:10:35 »
Zřejmě máte nějaký hlubší komplex,že se pořád oháníte spojením něčeho zadarmo a bolševika.Ještě že ten "bolševik" byl,jinak by jste neměl žádný argument,vlastně měl,Vaši přezdívku,která na Vás plně sedí.
DISKUZNÍ SKUPINA DAB+   https://www.facebook.com/groups/1296962067091947/
Yamaha T-D500 + Rotel RT-12 pro Síťové přehrávání, FM, DAB+
Kathrein AV12, Emme Esse 15RB3 pro DAB+ III.pásmo
Kathrein ABH01 a XMUX pro FM

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


joeso88

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #76 kdy: 02. 08. 2012, 12:18:30 »
A ako sa jedná? M77 slušne oznámila že končí s charitou a za svoje služby bude v budúcnosti požadovať poplatky. Oznámila to s trojmesačným predstihom a naviac ich nezaviedla automaticky na každú kartu - poplatky na 12/24 mesiacov sú zakomponované v cene karty a v cene platených balíčkov. Každý má dostatok času sa rozhodnúť či poplatky akceptuje, alebo odstúpi od zmluvy...

Slušně oznámila? Jako držitěl několika karet bych očekával, že přijde dopis s oznámením zavedení poplatku. To že to napíšou na svoje stránky a člověk se to úplnou náhodou dozví z úplně jiného zdroje nepovažuji za slušné oznámení. A jsou lidi, kteří třeba na internet nemají pořádně přístup a dozvěděli se to teďka z televize...


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #77 kdy: 02. 08. 2012, 16:39:13 »
Áno, slušne oznámila presne v zmysle svojich VOP. Podobne postupujú aj banky a iné firmy pri zmene cenníku a podmienok. Tie lepšie občas informujú o zmene na výpise, alebo faktúre, ale pokiaľ chce človek zistiť podrobnosti tak musí navštíviť ich stránku, alebo pobočku. Naviac podobné praktiky má aj štátna a verejná správa - informuje niekto občanov povinne o tom, že bol schválený, alebo zvýšený nejaký obecný poplatok? Alebo to obec vyvesí na tabuli na obecnom úrade a je to vyriešené. Tak prečo chcete po súkromnej firme aby sa správal inak ako orgány verejnej a štátnej správy?
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


ceco ceco

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 95
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #78 kdy: 02. 08. 2012, 16:57:33 »
Áno, slušne oznámila presne v zmysle svojich VOP. Podobne postupujú aj banky a iné firmy pri zmene cenníku a podmienok. Tie lepšie občas informujú o zmene na výpise, alebo faktúre, ale pokiaľ chce človek zistiť podrobnosti tak musí navštíviť ich stránku, alebo pobočku. Naviac podobné praktiky má aj štátna a verejná správa - informuje niekto občanov povinne o tom, že bol schválený, alebo zvýšený nejaký obecný poplatok? Alebo to obec vyvesí na tabuli na obecnom úrade a je to vyriešené. Tak prečo chcete po súkromnej firme aby sa správal inak ako orgány verejnej a štátnej správy?

Protože to je právě ta slušnost. Pokud se někdo chce chovat korektně, informuje zákazníky maximálně vstřícnou formou, tj. podle domluvy na komunikaci nebo písemně, emailem nebo i telefonicky. Pokud se někdo chová jako hajzl, využívá skulin, které mu dává zákon, tj. vyvěsit něco na webu. Už vidím jak všichni lidé každý týden procházejí weby všech svých bank, spořáků, pojištění, poskytovatelů čekoholi, dodavatelů energií a kdoví čeho všeho ještě. A to nemluvím o důchodcích, kteří internet nemají.


Petr Svoboda

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 079
    • Zobrazit profil
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #79 kdy: 02. 08. 2012, 17:48:31 »
Protože to je právě ta slušnost. Pokud se někdo chce chovat korektně, informuje zákazníky maximálně vstřícnou formou, tj. podle domluvy na komunikaci nebo písemně, emailem nebo i telefonicky. Pokud se někdo chová jako hajzl, využívá skulin, které mu dává zákon, tj. vyvěsit něco na webu. Už vidím jak všichni lidé každý týden procházejí weby všech svých bank, spořáků, pojištění, poskytovatelů čekoholi, dodavatelů energií a kdoví čeho všeho ještě. A to nemluvím o důchodcích, kteří internet nemají.
Myslím, že jsi vedle. Oznamování na webu je nejen právně v pořádku, ale je i v mezích toho, co se za slušné považuje. Tak už to je několik let. Někdo to vstřebá hned, někdo nikdy a stále bude kopat okolo sebe. Lidé jsou různé, zvláště některé.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #80 kdy: 02. 08. 2012, 20:10:24 »

Pokud se někdo chce chovat korektně, informuje zákazníky maximálně vstřícnou formou, tj. podle domluvy na komunikaci nebo písemně, emailem nebo i telefonicky.

Spôsob informovania je súčasťou VOP (text platný do 15.6.2012):
4.1. Poskytovatel se zavazuje zejména:
.....
4.1.2. zveřejnit na svých webových stránkách změnu smluvních podmínek;
.....
7. Změny Smlouvy
7.1. Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu těchto podmínek a/nebo platného ceníku, a to zejména v případě změny právních předpisů, zavedení nových služeb a technologií, změny podmínek na trhu elektronických komunikací jakož i v případě bude-li takováto změna nevyhnutná z důvodu technických, provozních nebo jiných důvodů na straně poskytovatele. Poskytovatel bude
informovat uživatele o změnách v přiměřeném předstihu, zpravidla alespoň 10 dní před dnem účinnosti změn. Pokud není v těchto podmínkách stanoveno jinak, povinnost informovat nebo uvědomit uživatele o nových obchodních podmínkách či cenách, resp. ceníku se považuje za splněnou, budou-li příslušné informace zpřístupněny uživateli na webové stránce www.skylink.cz a www.skylink.sk nebo prostřednictvím elektronické pošty nebo písemně nebo telefonicky nebo osobně;
.....

Primárny spôsob poskytovania informácií je web. Pokiaľ niekto nemá prístup na web, tak to nie je problém poskytovateľa služby. Inak pri cca 2 miliónoch aktívnych kariet by musela firma vyplatiť na tlačení informačných materiálov a rozposielaní zásielok pár miliónov českých korún, nehovoriac o záťaži na životné prostredie zbytočne použitým papierom. A aj tak by sa našlo množstvo zákazníkov, ktorí by informovaní neboli, pretože nemajú aktualizované adresy v databáze, alebo karty už dávno nepoužívajú oni, ale iné osoby.




Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


spyko

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 573
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #81 kdy: 02. 08. 2012, 20:47:11 »
Vždy jsem měl pocit,že dávám bolševikovi max.2roky,ale dle chování některých rádoby podnikatelů/kmotrů/,poskoků a vychcánků se začínám bát,že to zase dopadne stejně jak v 48,opravdu se nedokážeme poučit ?Komu polezou místní vlezdo... do prd... potom,budou první ve frontě na červenou průkazku?Nadávat lidem,že si přejí to co bylo slíbeno,okrádat důchodce,kteří už nemají ten přehled k tomu se ohánět jakýmsi právem,je hyenismus/omlouvám se hyenám/,neomlouvá to ani loajalita k firmě-jak to je o těch mlýnských kamenech !!! >:(
Manhattan/optibox aligátor/,AL85,Moteck 2100a,Bensat 120 hd,Panasonic 42PX80,philips 5680,180D


Petr Svoboda

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 079
    • Zobrazit profil
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #82 kdy: 02. 08. 2012, 21:28:59 »
Spyko, ty tu předvádíš emotivní výlev, ale jsi si jist, že ti, kterými se zaštiťuješ, o to vůbec stojí?
Já mám okolo sebe několik důchodců, některým jejich příjem (a nově budu i účet) spravuji. Nebyli nadšeni, to ne. Některý použil i ostřejší slovo. Ale žádný se tak nerozčílil, jako ty. Když jsem jim věci vysvětlil, jen málo z nich začalo uvažovat o návratu k DVB-T. A dá se říct, že jsou celkem v pohodě. Mimochodem, ani ten web jim nevadí. Mnohdy ani dlouhé VOP nečtou, stačí, když jim to vysvětlím. A už to tak funguje roky.


spyko

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 573
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #83 kdy: 02. 08. 2012, 21:39:59 »
Máš pravdu,vztek a zlost je silná emoce,kam až tedy chtějí zajít,až ta emoce přeroste v masakr,těch příkladů je málo !29kč je směšná částka,ale kam bude pokračovat,když budem držet huby a kdejaká pijavice nás bude ždímat-howg ! :(
Manhattan/optibox aligátor/,AL85,Moteck 2100a,Bensat 120 hd,Panasonic 42PX80,philips 5680,180D


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #84 kdy: 03. 08. 2012, 08:30:46 »
Rozhovor s JG aj o servisnom poplatku dnes v SME - http://ekonomika.sme.sk/c/6481923/sef-skylinku-za-spoplatnenie-sme-pochvalu-ani-necakali.html (je v Piane, ale mal by byť odstupný po 09:00 hod).
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


Petr Svoboda

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 079
    • Zobrazit profil
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #85 kdy: 03. 08. 2012, 08:57:43 »
Máš pravdu,vztek a zlost je silná emoce,kam až tedy chtějí zajít,až ta emoce přeroste v masakr,těch příkladů je málo !29kč je směšná částka,ale kam bude pokračovat,když budem držet huby a kdejaká pijavice nás bude ždímat-howg ! :(
Pro vývoj situace je vlastně dobře, že jsou i rebelové. Takže díky za mě.
Já souhlasím s tím PROČ to udělali, nesouhlasím s tím, JAK to udělali.
Já jim svůj nesouhlas vyjádřil ústně, nemělo to žádný dopad, tak se s tím učím žít.




Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #86 kdy: 03. 08. 2012, 09:29:32 »
Kam chcú ísť nepriamo naznačil JG v rozhovore pre Sme - najbližie 2-3 roky výšku meniť neplánujú, čo bude o 4-5 rokov nevie posúdiť. Naotázku o 3€, čo by bolo údajne pre zákazníkov ešte únosné neodpovedal, odvolal sa na vývoj v eurozóne. Takže poplatok bude pomaly rásť.
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


ceco ceco

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 95
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #87 kdy: 03. 08. 2012, 09:44:58 »
Spôsob informovania je súčasťou VOP (text platný do 15.6.2012):
Vážený pane. VOP, kterýma se tak oháníte vás vůbec nemusí zajímat. Vás by měl zajímat především zákon. Pokud VOP zákonu vyhovují, v pořádku. Pokud ne, jsou VOP neplatné. A zákon informování formou webových stránek nabízí jako další z mnoha variant. A protože je zákon napsaný jak je napsaný, najde se hodně filutů, kteří a) "šetří své náklady"... rádoby, b) zneužívají toho, že se pohybují v mezích zákona a zároven lidem informovanost maximálně znesnadňují tím, že informují jen formou webu.

To o čem jsme se bavili nebyla "informovanost", ale "dobrá a korektní informovanost". A tento způsob za korektní rozhodně nelze považovat. Nic víc nic mín.


ceco ceco

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 95
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #88 kdy: 03. 08. 2012, 10:06:07 »
Spyko, ty tu předvádíš emotivní výlev, ale jsi si jist, že ti, kterými se zaštiťuješ, o to vůbec stojí?
Já mám okolo sebe několik důchodců, některým jejich příjem (a nově budu i účet) spravuji. Nebyli nadšeni, to ne. Některý použil i ostřejší slovo. Ale žádný se tak nerozčílil, jako ty. Když jsem jim věci vysvětlil, jen málo z nich začalo uvažovat o návratu k DVB-T. A dá se říct, že jsou celkem v pohodě. Mimochodem, ani ten web jim nevadí. Mnohdy ani dlouhé VOP nečtou, stačí, když jim to vysvětlím. A už to tak funguje roky.

A co mají dělat ti, kteří někoho jako vy nemají? Nemají internet, satelit jim dělala firma v době kdy jim nešlo DVB-T. Jako blesk z nebe jim příjde účet na 350Kč. 1. skupina důchodců to zaplatí bez mrknutí oka. 2. skupina začne nadávat, ale jelikož netuší, že jim DVB-T už jede že všechny jejich seriály můžou mít i bez satelitu si řekne: "přece nebudu bez televize" a poplatek taky zaplatí. No a konečně 3. skupina zajde za vnukem, nechá si to vysvětlit, a když zjistí, že by musela slavný satelitní komplet, "který byl tak drahý" hodit na půdu a místo toho si pořídit STB za další tisícovku, tak poplatek radši taky zaplatí. Skutečně mizivé procento důchodců bude ve skupině 4, která se rozhodne poplatek neplatit a satelit zrušit.

To je ten naprosto geniální tah Skylinku a zároveň ta největší sviňárna. Udělat vše v mezích zákona, ale nic navíc. Žádná vstřícnost. Ať se lidi postarají sami... Promiňte, ale tohle já za slušnost nepovažuji. Jestli někdo ano, tak máme každý jiné morální standardy.


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Poplatek 29 korun - zákon porušen nebyl
« Odpověď #89 kdy: 03. 08. 2012, 10:45:48 »
To si naozaj myslíte že existuje dôchodca, ktorý je na tok tak zle, že nevie o tom, aké programy sú v DVB-T? Jedine ak žije niekde na samote v horách a má absolútny zákaz kontaktu so svetom. Čo ja poznám dôchodcov, tak tí naopak dosť čulo komunikujú medzi sebou a aj o tom, kto čo pozerá a akým spôsobom.
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380