Autor Téma: životnost vstřikovačů  (Přečteno 52973 krát)

Jaroslav Honzík

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 634
    • Zobrazit profil
    • E-mail
životnost vstřikovačů
« kdy: 13. 04. 2017, 14:32:18 »
Zdravím, jaka je životnost vstřikovačů? Mám najeto 290 tisíc a něco k tomu, vstřiky původní originál. Auto je 12 let staré, pravidelně měněný olej, tankovano kvalitní palivo shell a používán aditiv vif. Auto je původem z německa. Jak dlouho mají ty vstřiky vydržet? Dneska zkončilo v servisu  a už se jej nepodařilo zaboha nastartovat. Tak mě bude čekat oprava vstřiků. Možná i čerpadla, bylo to na diagnostice a vstřiky jsou ko.
DVB-T/T2: Löbau-nejde,Ještěd-28,31,43,52,60
FM: CZ,DE,PL
DAB/DAB+:Löbau-9A,5C,Žižkov/BH-12C, někdy Teleko 11A či 5D, někdy Berlín 10B a 12D
DVB-S/S2:Motorizovaný systém-dle paraboly 80cm a možnostem, ale i tak je toho dost.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Karlos68

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 538
  • Začínám z novým učtem , předešlý 391 příspěvku.
    • Zobrazit profil
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #1 kdy: 13. 04. 2017, 14:54:45 »
Tak pokud jsi tam stále používal aditiva tak se ani nedivím co to je za motor (značka auta)?
Opticum HD Sloth Combo Plus H.265 HEVC Emme Esse 85AL 23,5°E  Emme Esse85AL 4,8°E
Philips 40PFL6606H/12,32PFL6626H/12,RWT DTV-401T,
DVB-T-CZ Mux 1,2,3Praděd(36,53,51k)PL Mux 1,2,3,Opole Chrzelice(46,23,34k)g.Św. Anny Mux8(6k,11C)
Antény 2xTVA 21-60 Correct relé IRS1.1
IVO 30dB X 21-69k IVO 31dB 6-60


Pamětník

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 2 562
  • KLD-40W4000, 32LD550, LE32B450, SyncMaster 2370HD
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #2 kdy: 13. 04. 2017, 14:55:29 »
Ty vstřikovače jsou naladěny na který multiplex? Pokud nemají HEVC, stejně by se musely dříve, nebo později, vyměnit.  :P
DVB-C = 3 x TechniSat TechniCrypt >>CXV<<
DVB-T/T2 = 2x MMC LG MS450H, MAXIMUM T-1300 FTA, EVOLVE OMEGA T2, USB tuner HDTV DVB-T/DVB-T2+FM/DAB+
DVB-S2 = SKYMASTER 80cm, MOTOR SG-2100A, Comag SL100HD PVR
DAB+ = HAMA DIR3100, SIRD 14 C2, LINGO iJoy, Albrecht DR50, SONY XDR-S56DBP, Dual DAB+3 a 3 další


Jaroslav Honzík

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 634
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #3 kdy: 13. 04. 2017, 15:05:49 »
Tak pokud jsi tam stále používal aditiva tak se ani nedivím co to je za motor (značka auta)?


Použivam kvalitni aditiva vif, u nas je jina kvalita nafty, než v cizině, naopak se to doporučuje.
Jinak motor je 1.5 dCi 60kw nafta.
DVB-T/T2: Löbau-nejde,Ještěd-28,31,43,52,60
FM: CZ,DE,PL
DAB/DAB+:Löbau-9A,5C,Žižkov/BH-12C, někdy Teleko 11A či 5D, někdy Berlín 10B a 12D
DVB-S/S2:Motorizovaný systém-dle paraboly 80cm a možnostem, ale i tak je toho dost.


Karlos68

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 538
  • Začínám z novým učtem , předešlý 391 příspěvku.
    • Zobrazit profil
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #4 kdy: 13. 04. 2017, 16:13:29 »
Tak pokud jsi tam stále používal aditiva tak se ani nedivím co to je za motor (značka auta)?


Použivam kvalitni aditiva vif, u nas je jina kvalita nafty, než v cizině, naopak se to doporučuje.
Jinak motor je 1.5 dCi 60kw nafta.

Aditiva jsou největší svinstvo ...
Opticum HD Sloth Combo Plus H.265 HEVC Emme Esse 85AL 23,5°E  Emme Esse85AL 4,8°E
Philips 40PFL6606H/12,32PFL6626H/12,RWT DTV-401T,
DVB-T-CZ Mux 1,2,3Praděd(36,53,51k)PL Mux 1,2,3,Opole Chrzelice(46,23,34k)g.Św. Anny Mux8(6k,11C)
Antény 2xTVA 21-60 Correct relé IRS1.1
IVO 30dB X 21-69k IVO 31dB 6-60

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


VITEK2442

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 557
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #5 kdy: 13. 04. 2017, 17:51:05 »
Tak už i diskuse o auto-moto? Tento web je už opravdový bulvár.


Jaroslav Honzík

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 634
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #6 kdy: 13. 04. 2017, 18:44:19 »
Tak pokud jsi tam stále používal aditiva tak se ani nedivím co to je za motor (značka auta)?


Použivam kvalitni aditiva vif, u nas je jina kvalita nafty, než v cizině, naopak se to doporučuje.
Jinak motor je 1.5 dCi 60kw nafta.

Aditiva jsou největší svinstvo ...

Krom VIF které si muže každy koupit vyvíjí vlastní aditiva napřiklad shell či benzina nebo jine velké čerpačky, nabizi je jako premiová paliva.

Ale na to jsem se ani tak neptal jako na to jaká je životnost vstřikovačů. Mají najeto teprv lehce přes 290 tisíc. Kolik ma takový vstřikovač vydržet. Jestli půl milionu, znam lidi co jim odešli vstřiky nebo čerpadlo i při 100+ tisících, vím o připadu 80 tisíc a mrtvý vstřiky. Ale vše to byla koncernová auta.
DVB-T/T2: Löbau-nejde,Ještěd-28,31,43,52,60
FM: CZ,DE,PL
DAB/DAB+:Löbau-9A,5C,Žižkov/BH-12C, někdy Teleko 11A či 5D, někdy Berlín 10B a 12D
DVB-S/S2:Motorizovaný systém-dle paraboly 80cm a možnostem, ale i tak je toho dost.


AndrejH

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 095
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #7 kdy: 13. 04. 2017, 21:09:48 »
Ty vstřikovače jsou naladěny na který multiplex? Pokud nemají HEVC, stejně by se musely dříve, nebo později, vyměnit.  :P

mně zase blbne otáčkoměr v mém autě Pure v určitém režimu provozu. Ukazuje méně nebo více otáček dle toho jak je motor atmosféricky přesycován nebo ochuzován.  Motor lze provozovat na diesel nebo benzín agregát, v terénu jede na baterie. Motor nemá HEVC sytič, ale má Advanced Auto Carburetor (AAC). Any idea?
DAB rádia: stolní Noxon Nova II, přenosné SilverCrest SDRF 10 B1 a SDR 1.5 A1, Pure Elan E3, Tesco DR1403G, externí anténa Iskra 9 prvků 9,25 dBi, zesilovač 23dB/0,7dB, kanálová zádrž 12D, místo příjmu Brno


Daniel Kulhánek

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 609
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #8 kdy: 16. 04. 2017, 22:54:01 »
Tak pokud jsi tam stále používal aditiva tak se ani nedivím co to je za motor (značka auta)?


Použivam kvalitni aditiva vif, u nas je jina kvalita nafty, než v cizině, naopak se to doporučuje.
Jinak motor je 1.5 dCi 60kw nafta.

Aditiva jsou největší svinstvo ...
No jak která. VIF patří mezi nejkvalitnější na trhu a opravdu funkční.
LCD LG 65´ + SONY STR-GX315
STRONG SRT 8541 + LCD LG 42´
DVB-T2 (STA) Ještěd, Černá studnice, Špičák(Česká Lípa)


J T

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 86
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #9 kdy: 17. 04. 2017, 23:27:42 »
Nalítat na pověstně háklivém 1,5 dCi skoro 300 táců na jedny vstřiky je zázrak, za nějž je nutno poděkovat nejspíš právě aditivům a kvalitní naftě. Bez aditiv a s běžnou naftou vydrží vstřiky cca 120 tisíc,pak už je to jen otázka dosavadního stylu jízdy a zacházení s motorem.


Jaroslav Honzík

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 634
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #10 kdy: 18. 04. 2017, 06:24:00 »
Nalítat na pověstně háklivém 1,5 dCi skoro 300 táců na jedny vstřiky je zázrak, za nějž je nutno poděkovat nejspíš právě aditivům a kvalitní naftě. Bez aditiv a s běžnou naftou vydrží vstřiky cca 120 tisíc,pak už je to jen otázka dosavadního stylu jízdy a zacházení s motorem.

Aha, tak to pak jo, ja jen že u koncernových auto bud vydrželi 80 až pravě 120 tisíc ale někomu slouží i po 300 tisících, tak půjdou na repas a čerpadlo na kontrolu popřípadě repas, pak by měli vydrže dalších skoro 300 aspon v to doufám.
DVB-T/T2: Löbau-nejde,Ještěd-28,31,43,52,60
FM: CZ,DE,PL
DAB/DAB+:Löbau-9A,5C,Žižkov/BH-12C, někdy Teleko 11A či 5D, někdy Berlín 10B a 12D
DVB-S/S2:Motorizovaný systém-dle paraboly 80cm a možnostem, ale i tak je toho dost.


kubisek

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 54
    • ICQ komunikátor - 125931103
    • MSN komunikátor - kubistap@hotmail.com
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #11 kdy: 18. 04. 2017, 10:53:43 »
Nalítat na pověstně háklivém 1,5 dCi skoro 300 táců na jedny vstřiky je zázrak, za nějž je nutno poděkovat nejspíš právě aditivům a kvalitní naftě. Bez aditiv a s běžnou naftou vydrží vstřiky cca 120 tisíc,pak už je to jen otázka dosavadního stylu jízdy a zacházení s motorem.

Aha, tak to pak jo, ja jen že u koncernových auto bud vydrželi 80 až pravě 120 tisíc ale někomu slouží i po 300 tisících, tak půjdou na repas a čerpadlo na kontrolu popřípadě repas, pak by měli vydrže dalších skoro 300 aspon v to doufám.

Buďte rád, že vám vydržely takhle dlouho. Máme ve firmě vesměs Ochcávky 1,6. U jedné v 50t km odešlo z ničeho nic turbo (2 týdny po záruce), u jedné fungl nové se v 5800 km (ano, slovy pět tisíc osm set km) měnily rozvody.
--
Já se práce nebojím. Klidně si k ní i lehnu.


Enik

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 592
  • Vědomí vlastní neznalosti je klíčem k poznání.
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #12 kdy: 18. 04. 2017, 11:35:01 »
Když už se to bavíme na toto téma. Tak jsem raději přešel na kvalitnější naftu bez BIOsr.čky! Těch pár haléřů navíc za VERVu se vyplatí. V zimě přidávám aditiva a zatím se mi to vyplácí. U starého auta jsem sice najezdil 250tis, ale dvakrát jsem dělal čerpadlo, dvakrát vstřiky a jednou turbo. To se pořádně prodražilo. Takže kvalitní nafta je určitě předpoklad dlouhé životnosti palivové soustavy.


Mik Kotanen

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 320
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #13 kdy: 18. 04. 2017, 13:43:09 »
Nedávno jsem zaznamenal na stránkách Čepra - EuroOil, že EuroOil prodává veškerou svou naftu bez biosložky, jak Optimal Diesel, tak Optimal Diesel+ s aditivy.


ivovi

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 540
    • Zobrazit profil
Re:životnost vstřikovačů
« Odpověď #14 kdy: 18. 04. 2017, 21:59:15 »
Mne prijdou tyhle "zarucene" informace cerpacek jako tezko overitelne reklamni povidacky  - nafta Benzina Verva mela v testu z roku 2013 podil MERO 6,6%.