Zapomínáš na několik věcí. Například není nutné aby se počet abonentů zvýšil okamžitě, jedná se o investici do budoucna. Dále nižší dostupnost v televizi má i svoje pozitiva, například větší návštěvnost na stadiónech.
Televizní divák a divák na stadionu, to jsou většinou zcela jiné množiny lidí. Myslet si, že když fotbal nebude v televizi, že lidi přijdou na stadion, je velmi naivní představa.
Ti, co chodí na stadion, mají v první řadě nějaký vztah k tomu klubu. Ona je to totiž daleko vyšší investice času, i překonání určitého nepohodlí, když se hraje ve velké zimě, dešti, nebo naopak ve vedru. To většina lidí, co to sleduje v televizi, podstoupit nedokáže.
Takže u naší ligy, i když je v diskuzích vesměs silně podceňována, když zmizí z volných kanálů, tak pro většinu malých klubů to spíš postupně diváky odvede, protože o tom, že se hraje fotbal, se ani nedozvědí.