Samozřejmě na straně služby tedy ústředny především,v Praze když překopli kabel stavební firma tak nešel nikde signál ani na nouzové volání, nejen v Praze ale i okolních krajích i zde na Plzeňském
Ne, že by takové výpadky jednoho nenaštvaly (slušně řečeno). Nicméně s tím nouzovým voláním je to také o špatné informovanosti veřejnosti. Na nouzové volání stačí vyndat SIM kartu, aby se mobil v nouzi připojil do kterékoliv fungující kompatibilní sítě.
a to pak na straně diváka nehraje nic. protože je závislá na ústřednách a datovém připojení který může kdykoliv kleknout nikdo vám nezaručí 24/7/365 bohužel
Ano, souhlas. Nicméně já reagoval konkrétně na to nahrávání. Že kabel překopnou například na příslovečné poslední míli mezi ústřednou a uživatelem sotva může ohrozit nahrávku v datovém centru. U nenahrávaných pořadů zas lze po vyřešení výpadku využít zpětné zhlédnutí nebo archiv pořadů. Naproti tomu nahrávání na straně uživatele rozhodí každé škytnutí dodávky elektřiny. Stačí prasklá žárovka, nějaký výkyv v síti a podobně. Každý není takový „magor“ jako já, aby měl vysokokapacitní UPS před každým kusem elektroniky
To Skylink je na tom o poznání lépe není vázána služba na internetu ale satelitní cestou signál k parabole doputující
Myslím, že jak kabelové, tak bezdrátové spojení má svoje výhody i nevýhody. Satelitní příjem mohou negativně ovlivňovat atmosférické resp. klimatické podmínky. Samotná parabola je také citlivé místo. Stačí nějaké individuum, které si myslí, že za ní ve sběrně dostane majlant. Případně inteligent, který si cestu z hospody zpestří trochou vandalství. S obojím mám osobní zkušenosti (samozřejmě jako poškozený
).
Doma dlouhodobě využívám DVB-T, DVB-S/S2 a IPTV & OTT služby, takže jsem poučen o pravdivosti hlášky, že když se něco může pokazit, tak se to dříve či později pokazí, jakkoliv nepravděpodobné se to může jevit.