Tak český T-Mobile si zřejmě myslí, že lze stejný trik (ten se zavedením pravidelného servisního poplatku u karty, která byla deklarována a zaplacena jako předplacená, bez časového omezení) předvést dvakrát. Podle mě by ale měli mít smůlu. Časově nemozenou funkci karty slibující T-Mobile totiž, narozdíl od pohrobků SkyLinku a CSlinku, stále existuje, podle všeho je bonitní (pokuta by neměla jen deklarativní efekt) a navíc jde o firmu registrovanou k podnikání v ČR, takže neplatí ani onen dementní argument ČTÚ, že cizí firmu za klamání spotřebitele nemůže postihnout (byť působila na českém trhu a klamala českého spotřebitele, s použitím českých médií).
Ostatně, i ve vyjádření T-Mobile, které stále ještě visí na jejich stránkách, viz
https://www.t-mobile.cz/televize, je jasně řečeno
Nebylo potřeba podepisovat novou smlouvu, protože podmínky služby a nemění stejně jako nedochází aní ke zvýšení ceny za službu. Nové jsou jen údaje pro platbu.Cena za službu byla nula (předplaceno v ceně karty, výrazně vyšší než u karet M7 podléhající poplatku), takže jakýpak SerPo, že? A pokud SerPo, pak s pokutou pro T-Mobile za klamavou reklamu. Tohle podle mě T-Mobile neustojí, už jen kvůli poškození dobrého jména, které v tvrdé mobilní konkurenci docela dost potřebuje ...
P.S. Vůbec nechápu proč tyhle čistě obchodní věci neřeší jako každý jiný spotřebitelský podvod ČOI. ČTÚ v tom jednak neumí chodit (logicky, ten úřad má na starosti něco trochu jiného než postihovat obchodní triky), druhak je prorostlý kamarádíčky na každém kroku (český telekomunikační rybník je menší než malý, já na bráchu - brácha na mě), jednoduše jsou podjatí. No nic, podám teda podnět jak na ČTÚ, tak k ČOI. Oni už si s tím soudruzi snad nějak poradí