V prosinci roku 2013 jsem naletěl firmě LG na jejich marketingové lži o tom jak jejich TV oplývá veškerou moderní obrazovou technologií LG, která je zárukou výjimečné kvality obrazu s vysokou věrností barev a hlubším kontrastem včetně konverze z 2D na 3D bla bla bla… V březnu jsem TV poprvé reklamoval, byl tam trvale svítící bod, LG vyměnilo panel, nějaký čas to fungovalo, až teď se objevilo výrazné podsvícení v levé dolní části TV. Rozhodl jsem se tedy pro novou reklamaci, ale k mému údivu jsem se dozvěděl, že tento jev je u TV za skoro cca 40000kč normální. No mě to tedy normální nepřijde, když to ruší při sledování filmů. Ze servisu jsem se dozvěděl, že u tohoto modelu se jedná o způsob podsvětlení, které má tato modelová řada a že jev 100% nehomogenity není výrobní vadou, (proč se tedy objevil až teď a ne hned při koupi?) Takto usoudili z pořízené fotodokumentace. Mezi tím mi z LG vysvětlili funkci LED Plus, kterou tato TV disponuje:
Pokud to dobře chápu, v případě bílého pruhu v horní polovině TV a černého pruhu v dolní polovině TV, bude horních 8 bloků podsvíceno a dolních 8 bloků vypnuto úplně?
Ano chápete to dá se říci správně, jen u černých míst nebudou úplně vypnuty, nýbrž budou svítit s minimální možnou energií. Čili budou černé, ale ne absolutně. U LED podsvícení dokonalé černé dosáhnout zatím nelze.
Tak proč to sakra svítí jako vánoční stromeček, když to má svítit s minimální možnou energií?
LG mi není schopno dodat na základě čeho určuje kdy je panel vadný a kdy dobrý, prý na to žádná norma není, tak sakra podle čeho to určují, mají tam skleněnou kouli, nebo losují v klobouku? Už to všechno svědčí o neserióznosti této firmy.
Proč LG na svém webu neseznamuje potencionální zákazníky také s nedostatky svých skvělých televizorů?? Lže takto vědomě zákazníkům? Co na to zákony ČR chránící spotřebitele?
www.youtube.com/watch?v=XMchUb6Ot8g