Autor Téma: Programátor pro ATMEL  (Přečteno 4494 krát)

Enik

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 592
  • Vědomí vlastní neznalosti je klíčem k poznání.
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Programátor pro ATMEL
« kdy: 12. 11. 2013, 10:01:43 »
Omlouvám se za poněkud nepatřičné téma, ale opět potřebuji dobrou radu a pomoc od někoho, kdo má zkušenosti v oblasti, ve které zatím poněkud tápu.
 Potřebuji programovat jednočipové ATMELy, proto jsem si pořídil programátor AVR, jenže k mému zděšení je to programátor, do kterého nejde dát procesor ale, který se připojuje přímo k desce s procesorem. (http://www.gme.cz/prog-at-avr-isp-p752-663) Jenže nyní jsem trochu na rozpacích v tom, co a jak udělat, abych mohl programovat procesory mimo pracovní desku, která k tomu není uzpůsobená. Prostě potřebuji ještě nějaký "meziksicht" mezi ten programátor a ten procesor. Je tu prosím někdo, kdo poradí? Nebo má někdo dobrou radu, jaký programátor pro tento účel pořídit? To AVRko mi bude dobré na servis, ale momentálně potřebuji něco, co mi umožní programovat ATIny přímo na stole.
 Díky všem za pomoc a rady. Enik.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


toodoo

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 13
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Programátor pro ATMEL
« Odpověď #1 kdy: 12. 11. 2013, 13:14:26 »
Mělo by stačit připojit příslušné piny na příslušné vývody konektoru programátoru.


Radek Šťáva

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 64
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Programátor pro ATMEL
« Odpověď #2 kdy: 12. 11. 2013, 14:27:37 »