Ta interpretace grafů je vždy vícevýznamová, záleží co tam chce člověk vidět. Moje poselství bylo takové, že bez audiokabelu je základní šum na úrovni 23dB, kdežto s audiokabelem je na úrovní 34dB. Je potřeba si všímat stupnice v dB na levé straně. Absolutní hodnoty Hádů, Kamzíku a Vídně nejsou v tomto případě to nejdůležitější. Jejich úrovně jsou stále stejné, ale audiokabelem se mění odstup signálu a šumu. Pokud se změní Hádům, které mají úroveň 80dB odstup o 11dB, tak se nestane vůbec nic. Pokud se však změní Kamzíku, který má úroveň pouhých 38dB odstup z 15dB(38-23) na 4dB (38-34), tak je to konec přijmu...
ďábel je v detailech, jak pravil praotec Čech; jsem chytrej jak rádio, něco jsem opět vyšťoural v těch DAB papírech co plují všeobjímacím webem - přílepek k fundamentálu odstup signál-šum.
V jednom z nich se uvádí, že přijímač musí být schopný příjmu pokud sousední kanál je +35 dB (přitom žádoucí signál je -70 dBm, zabezpečení je klasika fifty-fifty); pro kanál vzdálen +/- 3 může být až + 45 dB.
A jsme tam kde jsme nechtěli býti, s Hády téměř v řiti; pokud jak uvádíš Hády mydlí 80 dB tak ve smyslu výše uvedeném, by sousední kanál Kamzík 12C neměl mít méně než 45 dB a páč má s audiokabelem jenom cca 39 dB tak nehraje; sice ztratí, jak uvádíš, odstup signál od šumu, ale pořád tam vidím cca 5 - 6 dB; ve smyslu níže uvedeném mi připadá, že ránu z milosti dostane od zabijáka souseda.
Jinak pro odstup signál-šum pro Riceův kanál, který by měl být vhodný pro popis fixního příjmu, píšou 8.8 dB. V spektru z prosince 2017 máš 11D Vídeň 6-7 dB od šumu a hrálo to; zároveň byla Vídeň jenom o cca 35 dB níže než Hády, tedy 10 dB rezerva.
Vše výše uvedené pro krizovku, že není co dělat a je čas spekulovat