Autor Téma: Zákaznická zóna Skylink  (Přečteno 35863 krát)

S. Benes

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
    • fm radio list
    • E-mail
Zákaznická zóna Skylink
« kdy: 29. 09. 2013, 17:26:31 »
Dnes jsem se přihlásil do Zákaznické zóny Skylink, abych si zase na chvilku předplatil nějaký balíček a ejhle, nová karta tam není, druhá starší karta tam není, historie objednávek zmizela a místo mých karet je tam jakási cizí karta...  >:(
Jsem zvědav, co mi Skylink odpoví.

Zkontrolujte si své účty u Skylink
Sony ST-SB920QS, Sony ST-S311, Philips FT930, Sangean DPR-45, Sangean ATS-909W, Iskra FM-30,  Iskra FM-50

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Drahoslav Brašule

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 279
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #1 kdy: 29. 09. 2013, 18:26:38 »
To že ty v tom máš zmatek, neznamená že se to děje i jinde. Poplašná zpráva je i trestná. Vše OK.
DVB-S/S2: 23,5°+19,2°, Parabola Panorama,
LG 102-575S-HBBTV Funkční!! :)
DVB-T příjmače:Homecast Twin
DVB-T Brno Hády1: MUX1-k29,MUX2-k40,MUX3-k59
DVB-T Javorina: STV1, STV2, STV1 HD - k57
DVB-T Javorina: Joj, Joj+, Markýza, Doma - K56
DVB-T Starý Poddvorov: MUX 4 - k46


S. Benes

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
    • fm radio list
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #2 kdy: 30. 09. 2013, 08:08:48 »
Nějak nerozumím, co jsi tím chtěl říci. Zcela určitě máš přístup do mé zákaznické zóny a dobře víš, co tam mám (dle tebe zmatek) - nebo se mýlím a ty jen plácáš, protože prostě máš takovou potřebu? Vyhrožuj si někomu, kdo je na to zvědavý.
Sony ST-SB920QS, Sony ST-S311, Philips FT930, Sangean DPR-45, Sangean ATS-909W, Iskra FM-30,  Iskra FM-50


Drahoslav Brašule

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 279
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #3 kdy: 30. 09. 2013, 08:15:31 »
Ach jo...zase Chocholoušek... ::) :o ::)
DVB-S/S2: 23,5°+19,2°, Parabola Panorama,
LG 102-575S-HBBTV Funkční!! :)
DVB-T příjmače:Homecast Twin
DVB-T Brno Hády1: MUX1-k29,MUX2-k40,MUX3-k59
DVB-T Javorina: STV1, STV2, STV1 HD - k57
DVB-T Javorina: Joj, Joj+, Markýza, Doma - K56
DVB-T Starý Poddvorov: MUX 4 - k46


Korislav Korislavič

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 62
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #4 kdy: 30. 09. 2013, 08:18:25 »
Mám podobnou zkušenost.Minulý týden jsem se přihlásil do zákaznické zony a zjistli jsem,že u svého účtu nemám pouze dvě svoje karty,ale objevila se tam i nějaká třetí.Po dopisování ,kdy se mě idioti snažily přesvěčit,že já jsem vůl a že ta karta musí být moje,jsem cizí kartu nechal zrušit.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


BeatJ

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 906
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #5 kdy: 30. 09. 2013, 08:28:00 »
Známý ma také s tímto problém,jeho karty z uctu zmizely.Je videt ,ze Skylink ma v uctech totalni bordel.A za tyto sluzby a podporu chteji platit.
DISKUZNÍ SKUPINA DAB+   https://www.facebook.com/groups/1296962067091947/
Yamaha T-D500 + Rotel RT-12 pro Síťové přehrávání, FM, DAB+
Kathrein AV12, Emme Esse 15RB3 pro DAB+ III.pásmo
Kathrein ABH01 a Small Five-Element Yagi pro FM
Emme Esse 40XD pro DVB-T


namenick

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 20
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #6 kdy: 30. 09. 2013, 08:52:58 »
no tak se mi v učtu taky zjevila čísi karta a jedna mi zmizela bravo  >:(


amatér Tondach

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 356
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #7 kdy: 30. 09. 2013, 09:30:27 »
Známý ma také s tímto problém,jeho karty z uctu zmizely.Je videt ,ze Skylink ma v uctech totalni bordel.A za tyto sluzby a podporu chteji platit.
Žádný problém nemám a mám už dlouho čtyři karty, takže s tím totálním bordelem to bude asi jinak......


pepa novák

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 638
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #8 kdy: 30. 09. 2013, 10:30:02 »
já mám Skylink několik let a více karet. Vždy komunikuji a "ovládám" vše přes zákaznickou zónu. A zatím bez jakéhokoliv problému. Podobné zkušenosti má brácha i švagr.
Nějak se tady objevuje opakovaně to, že někdo, kdo má z nějakého důvodu problém, začne paušalizovat. Docela mi to připadá takové to zastydle školní "všichni dostali pětku!".


BeatJ

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 906
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #9 kdy: 30. 09. 2013, 11:07:39 »
Známý ma také s tímto problém,jeho karty z uctu zmizely.Je videt ,ze Skylink ma v uctech totalni bordel.A za tyto sluzby a podporu chteji platit.
Žádný problém nemám a mám už dlouho čtyři karty, takže s tím totálním bordelem to bude asi jinak......

Tak samozrejme a logicky vsichni s tim problem mit nebudou, ale par jedincu ano,takze to necem svedci, o bordelu.Je jasne ,ze 100% zakazniku nebude postihnuto jejich "bordelem",který evidentne je.
« Poslední změna: 30. 09. 2013, 11:30:37 od BeatJ »
DISKUZNÍ SKUPINA DAB+   https://www.facebook.com/groups/1296962067091947/
Yamaha T-D500 + Rotel RT-12 pro Síťové přehrávání, FM, DAB+
Kathrein AV12, Emme Esse 15RB3 pro DAB+ III.pásmo
Kathrein ABH01 a Small Five-Element Yagi pro FM
Emme Esse 40XD pro DVB-T


Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #10 kdy: 30. 09. 2013, 19:10:09 »
To že má pár jedincov problém automaticky neznamená že má skylink bordel v účtoch.... Sami tvrdia že majú okolo 2,1 milióna aktívnych kariet. Aj keby bolo 10 000 kariet chybne priradených(o čom pochybujem - som tiež jeden z tých čo nemajú žiaden problém) , chybovosť dosahuje nejakých 4,7 PROMILE (to je 0,47 %) - čo je dosť u hladiny alkoholu v dychu, ale inak je to zanedbateľné.
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380


Daniel Kulhánek

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 609
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #11 kdy: 30. 09. 2013, 19:59:31 »
To že má pár jedincov problém automaticky neznamená že má skylink bordel v účtoch.... Sami tvrdia že majú okolo 2,1 milióna aktívnych kariet. Aj keby bolo 10 000 kariet chybne priradených(o čom pochybujem - som tiež jeden z tých čo nemajú žiaden problém) , chybovosť dosahuje nejakých 4,7 PROMILE (to je 0,47 %) - čo je dosť u hladiny alkoholu v dychu, ale inak je to zanedbateľné.
Každopádně je to bordel.
LCD LG 65´ + SONY STR-GX315
STRONG SRT 8541 + LCD LG 42´
DVB-T2 (STA) Ještěd, Černá studnice, Špičák(Česká Lípa)


spyko

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 407
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #12 kdy: 30. 09. 2013, 23:13:38 »
Bordelem bych to nazval až tehdy,kdyby skylink tvrdil,že ten učet je ok a k chybě nedošlo,pokud to napraví a omluví se-budiž,pokud ne-zbývá jen po nich vystartovat !
Samsung 55nu8002. ,,telesystem 6820 twin,dreambox 525 dvb-t2/c,UPC modul,internet,mini pc di way m9.


amatér Tondach

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 356
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #13 kdy: 01. 10. 2013, 09:10:07 »
Známý ma také s tímto problém,jeho karty z uctu zmizely.Je videt ,ze Skylink ma v uctech totalni bordel.A za tyto sluzby a podporu chteji platit.
Žádný problém nemám a mám už dlouho čtyři karty, takže s tím totálním bordelem to bude asi jinak......

Tak samozrejme a logicky vsichni s tim problem mit nebudou, ale par jedincu ano,takze to necem svedci, o bordelu.Je jasne ,ze 100% zakazniku nebude postihnuto jejich "bordelem",který evidentne je.

Tvrdit, že ve Skylinku je "totální bordel", nebo že jestliže nepatrné množství má problémy, pak ve Skylinku je "evidentně bordel" je  přehnané a nesmyslné! A za tím stojím! Používám k předplacení služeb jedině zákaznickou zónu, platím kartou a přestože tak činím, kdykoliv mě napadne, ráno v poledne, večer v noci, o sobotách o nedělích o svátcích, tak jsem ještě nikdy neměl žádný problém! Také přeregistraci své karty na jiného jsem měl zcela bez problémů! Jestliže je ve Skylinku "totální bordel", tak jinde, než v zákaznické zóně!


S. Benes

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 18
    • Zobrazit profil
    • fm radio list
    • E-mail
Re:Zákaznická zóna Skylink
« Odpověď #14 kdy: 01. 10. 2013, 10:28:49 »
JJ, taky jsem neměl problém, až do posledního přihlášení, kdy jsem se nestačil divit. Smutné na tom je, že na e-mail dosud Skylink neodpověděl, na telefonu je jen hloupá slepice suplující kolovrátek a z jejich facebookového profilu můj dotaz zmizel do pár minut - taky bez odpovědi. Tak nevím, jestli je přistup Skylinku takový, že "problém neexistuje, když jej budeme ignorovat". Pokud o zákazníka nestojí, ať to dá vědět rovnou, karty zahodím a paraboly otočím jinam. Hra na mrtvého brouka mne opravdu nebaví. >:(
Sony ST-SB920QS, Sony ST-S311, Philips FT930, Sangean DPR-45, Sangean ATS-909W, Iskra FM-30,  Iskra FM-50