Autor Téma: Signál v Poříčí nad Sázavou  (Přečteno 21176 krát)

Marek Kohout

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Signál v Poříčí nad Sázavou
« kdy: 30. 04. 2010, 22:31:52 »
Dobrý den,

mohl by mě odborník poradit jestli mně stačí na zítřejší naladění přes seto -box DVB-TMascom MC 520 a širokopásmová síťová anténa STVS se zesilovačem ( parametry impedance 75 Ohm, zisk dle zesilovače - s 23-55dB bez 12dB.  Mám šanci něco naladit a na jakém kanálu ? Koukal jsem jako laik na mapu pokrytí - asi chytáme Cukrák nebo Votice. Doporučují kanály 41, 44 53, 59.

Děkuji moc za jakoukoliv radu. Marek Kohout

P.S. Bez seto - boxu tam teď přes tuto anténu se zesilovačem chytám bídně jen ČT1.
   

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Marek Kohout

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Signál v Poříčí nad Sázavou
« Odpověď #1 kdy: 01. 05. 2010, 00:41:35 »
Moc děkuji za odpověď. Přiznám se, že základy jak na to nevím. Jen, že to propojím scart scart a začnu dle návodu automaticky ladit. Myslíte, že bych ten zesilovač raději neměl zapínat ? Hodnoty jsem uvedl z návodu antény se zesilovačem. Jinak jsem naprostý laik a " tupec".  ;)


Marek Kohout

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 3
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Signál v Poříčí nad Sázavou
« Odpověď #2 kdy: 01. 05. 2010, 01:18:26 »
Perfektní. Pokud v tom nic není dalšího, tak jsem takto byl připraven. Spíše si říkám, že jak mám anténu nastavenu na Cukrák z minula a jak jste správně řekl záleží někdy i na cm, kde je signál, tak jestli jí nemám ze stožáru sundat a různě s ní otáčet v případě, že mě setobox nic nenaladí. Pak bych se v tom začal plácat. Jinak jste velice laskav. Moc děkuji. :) 


david.kriz

  • Host
Re: Signál v Poříčí nad Sázavou
« Odpověď #3 kdy: 01. 05. 2010, 12:24:12 »
především nepoužívát žádné stupidní automatické ladění jak se všude ve všech možných oficiálních dokumentech a zdrojích zasvěceně "doporučuje"