Autor Téma: DVB-T MPEG4  (Přečteno 24261 krát)

Josef Slezák

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 7
    • Zobrazit profil
    • E-mail
DVB-T MPEG4
« kdy: 22. 04. 2010, 21:57:08 »
Zdravím všechny a mám pochopitelně dotaz. Jsem jen nadšený laik, tak se mi nesmějte:-) Chci se zeptat, zda na MPEG2 STB lze zachytit MPEG4 vysílání. Je mi jasné, že nic neuvidím, ale jde mi o to, zda MPEG2 STB alespoň zachytí signál a zobrazí MPEG4 MUX a jeho obsah. Chtěl bych chytat polské DVB-T vysílání, které je, pokud vím, ve formátu MPEG4, protože u nás je celkem kvalitní příjem polského analogu. Ale než si koupím MPEG4 STB, rád bych zjistil, zda tam signál vůbec je. Na můj MPEG2 STB jsem třeba chytil MUX rakouského DVB-H, jen seznam stanic a jinak samozřejmě nic. Ale aspoň ten seznam. Od Poláků zatím nic, ale nevím, zda je to tím, že od nich zatím nic "neteče",  nebo tím, že MPEG2 STB signál MPEG4 vůbec nezaregistruje. Ale když zachytil to DVB-H... Díky moc za odpovědi.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Ondřej Caletka

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 185
    • Zobrazit profil
    • Oskarův Weblog
    • E-mail
Re: DVB-T MPEG4
« Odpověď #1 kdy: 22. 04. 2010, 22:05:16 »
Ano, I MPEG 2 STB by měl rozpoznat programy v MUXU s MPEG4. Možná je ale zařadí jako rozhlasové, protože nerozpozná video. Ale aspoň zvuk by měl přehrávat.


Kuba Melín

  • Global Moderator
  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 732
    • Zobrazit profil
    • DVB Servis
    • E-mail
Re: DVB-T MPEG4
« Odpověď #2 kdy: 22. 04. 2010, 22:07:15 »
Pan Caletka mne předběhl o vteřinku  ;)

Samozřejmě to tedy jde, je to norma DVB-T a přístroj ji tedy rozpozná, jen programy neotevře popř. pustí jen ten zvuk.

Jiná situace je u DVB-T2, to DVB-T settopbox vůbec nerozpozná jako digitální signál (resp. neotevře mux. a nenaladí programy, nezobrazí "kvalitu" signálu apod.).
S anténami je to jako s ženami - je to složitější, než to na první pohled vypadá :)