Pane pepo,vy to snad děláte schválně,pochopte už konečně,kde ten problém je.Jednoznačně je na straně dodavatele signálu a to třeba již z novy a nebo přímo u vysílatele,čili mux4.Věřím tomu,že kdybych se u Vás podíval na všechny Vaše přístroje,tak Vám tam ty nedostatky ukážu.Znovu opakuji,že asi na 20 přístrojích různých značek a to ať starých,či nyní prodávaných,se problém vyskytoval ,různým způsobem.Uvědomte si,že žádný výrobce nebude skákat tak,jak si kdo vzpomene,třeba každý týden.Jeho úkolem je vyrobit zařízení,které odpovídá dohodnuté normě a rozhodně nebude dělat tisíc verzí aby uspokojil kdejakého operátora,tak,jak on si vzpomene.Norma stanovená byla,mezinárodní a tou se musí všichni řídit a vše dělat v příslušných mezích a je jedno,jestli to je přístroj starý 5 let,nebo nový, měsíc starý.Což dokazuje to co jsem si sám ověřil u různých přístrojů.Sám operátor mi to dnes potvrdil,že na problému pracuje celý technický tým,což dosvědčovalo včerejší přelaďování,jak jsem již psal.Oni už i vědí,že se problém vyskytuje takřka na veškerém zařízení.Vědi i o problému txt,nejen o trhání obrazu na některých značkách,víceméně asi na všech,podle konkrétních typů.Tak proč by to proboha měl řešit výrobce, nebo prodejce.