Vzniká tady nepřehledná, i když místy úsměvná diskuse.
Je tu spousta omylů a hlavně bouře ve sklenici vody.
Dvacet tisíc lidí dostane časopis, ve kterém se dozví, že byli vytipováni, že jim přijde karta. Dá se odhadnout, že to nebude náhodný výběr, ale ti, co si někdy něco předplatili, u nichž je naděje, že by to mohli udělat zase. Na starých kartách toto samozřejmě nelze.
Tito vytipovaní to můžou samozřejmě odmítnout přes web nebo telefon (vřele nedoporučuji použít zrovna telefon, kdo někdy volal na Skylink, ví).
Toto je jednoduchý tah Skylinku, jak ušetřit na zbytečném poštovném pro případ, že zákazník kartu nepřevezme.
(V nejhorším případě 20 000 x 43 (nejlevnější dobírka) = 860 000,-Kč).
Nakonec ani nic odmítat nemusíte - stačí poučit členy domácnosti, aby nic nepřebírali a neplatili.
Takže zákazník samozřejmě vědět bude, že mu karta přijde. Pokud si časopis nepřečte, zásilka samozřejmě bude do vlastních rukou, to ví každý, kdo přímo u Skylinku někdy kartu měnil.
Pokud to pošťačka i tak dá manželce a ta to zaplatí (u nás běžná věc), je to výhradně chyba těch dvou.
Žádná smlouva se převzetím ve smyslu povinnosti platit poplatky neuzavírá, to ví každý, kdo je u Skylinku a nikdy nemusíte tu kartu zasunout do přijímače.
Při nezaplacení poplatku je karta okamžitě zablokována, to ví každý, kdo třeba z důvodu odjezdu na delší dobu pryč např. na 3 měsíce servisní poplatek nehradil.
Skylink z tohoto důvodu nic nevymáhá (není co - nevznikla mu žádná škoda - protože službu právě z důvodu neuhrazení poplatku neposkytoval).
Jen z tohoto důvodu, aby Skylink nemusel nikdy nic vymáhat má předplatné typu "Zaplať a dívej se".
Žádná povinnost platit byť jen servisní poplatek neexistuje.