Autor Téma: Slučovač 52 + 56. kanál  (Přečteno 10887 krát)

Wolfgang Wolf

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 516
    • Zobrazit profil
Re:Slučovač 52 + 56. kanál
« Odpověď #45 kdy: 15. 03. 2013, 18:08:07 »
Fotky poskytnu až bude vše hotové. Nebojte ;) Rád si poslechnu jaký jsem amatér, nicneuměl a že vám fušuju do řemesla.
no docela se těším...
Honda Enduro Team

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Honza Novák

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 448
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Slučovač 52 + 56. kanál
« Odpověď #46 kdy: 15. 03. 2013, 19:50:34 »
Opět... nepochopeny zůstaly dobře míněné komentáře.
Asi jsem debil. Vůbec nechápu, co se pan Brašule snaží sdělit. Mohlo by to být pro blbce polopatě? Děkuji


Wolfgang Wolf

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 516
    • Zobrazit profil
Re:Slučovač 52 + 56. kanál
« Odpověď #47 kdy: 15. 03. 2013, 20:13:58 »
Opět... nepochopeny zůstaly dobře míněné komentáře.
Asi jsem debil. Vůbec nechápu, co se pan Brašule snaží sdělit. Mohlo by to být pro blbce polopatě? Děkuji
..a není to už fuk, vlákno se stejně o ničem
Honda Enduro Team


mirin1

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Slučovač 52 + 56. kanál
« Odpověď #48 kdy: 16. 03. 2013, 04:23:45 »
Bez patřičné měřící techniky lze docílit velmi dobrého výsledku pouze za tzv. TRIVIÁLNÍCH podmínek, tzn. příjem z jediného, nepříliš vzdáleného vysílače (nejlépe s přímou viditelností), za použití ověřené a optimální antény, řádně smontované a opatřené řádně provedeným koaxeiálním přívodem, vč. všech konektorů. O zesilovači zde nepíši úmyslně.