Nemilé překvapení mi jako svému novému zákazníkovi připravil Skylink koncem loňského roku. Na vánoce jsem si pořídil vlastní satelit. Na stránkách skylinku je uvedeno, že při registraci nové karty před 1. 1. 2013 bude počátek účinnosti servisního poplatku odložen o 24 měsíců od data registrace karty. Při registraci od 1. 1. 2013 bude placení odloženo o 12 měsíců. Já stihl zaregistrovat kartu ještě v roce 2012, byť to bylo včera, tedy 31. 12. Po přihlášení do svého účtu mi tam však vyskočilo, že mám SP zaplacen do 31. 12. 2013, tedy jenom na tento rok.
Myslíte někdo, že má cenu to nějak "reklamovat", volat tam či psát, nebo to už raději nechat být? mám pocit, že se stejně ničeho nedomůžu. Každopádně se cítím být ukřivděný, jsem nový zákazník a hned jsem udělal špatnou zkušenost, ze začátku. Jistě, nějak to překousnu, nebudu všechno rušit, sotva jsem si to pořídil - ale mrzí mne, že jsem hned ze startu udělal špatnou zkušenost.