No, víte, jsou dva základní parametry. První je obsah a druhý je kvalita. Kdyby byl Michal David vysílán ve full HD se zvukem DTS, nikdy bych se na to nedíval. Sama skutečnost, že 90 minut před půlnocí až do půlnoci šedl koncert tohoto vraha české hudby, je alarmující a signalizuje totální uzavřenost české populární scény, která mezi sebe nepustí nikoho, kdo by mohl, její tzv.členy, ohrozit. Když už není zbytí, otevřou se vrátka pro Tomáše Kluse, který ale obratem zjihne a za ta otevřená vrátka začne na Slavících děkovat především KArlu Gottovi. Já mám pocit, že to je jakási sekta, kde na samotném vrcholu je Božský Kája, těsně pod ním Lucie Bílá, a pak dlouho nic a poté Kabát, který by tam, ale, už ze samé podstaty jistého konfliktu mezi popem a rockem, neměl vůbec co pohledávat. Abych se vrátil k tématu. Michal David, cirkusák, vlastním jménem Vlastimil Štancl, vládne mezi jistými věkovými skupinami ne proto, že by byl tak dobrý, ale proto, že se v bedně nic jiného nedává, než tyhle šíty. Kdy naposled jste viděli nějaký rockový koncert, který by měl být týnejdžerům, nejblíže? Po dlouhé době včera, na Silvestra, na TV Pohoda. Jenže, jak jsem psal jinde, ta mizerná kvalita, daná minimálním datovým tokem, byla pod úroveň a nedalo se na to vůbec dívat. Jako 20x zkopírovaná VHS-ka kdysi dávno v osmdesátých letech. To, co předvedly televizní okruhy latos na Silvestra, to bylo opravdu velmi, velmi tristní. A Bohdalka na závěr při novoročním přípitku, no, ještě, že mám doma spoustu filml a muziky, tak jsme koukli jen sporadicky, abychom viděli, zda tam není něco, na co by se dalo koukat. Nedalo.