Autor Téma: Super služby Skylinku  (Přečteno 7041 krát)

Michal Orban

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 17
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Super služby Skylinku
« kdy: 29. 09. 2012, 14:13:09 »
Vážení diskutéři!

Chtěl bych se podělit o úžasný zážitek s předplácením služby Flexi 7 u SL.
Sklátila mě nějaká mrzká viróza a protože v DVB-T je KULOVÝ, jal jsem se spolehnouti na DVB-S2. V sobotu 22.9. jsem se přihlásil na svůj účet u SL. Mám rád dokumenty, především vědecké a přírodní, zadal jsem tedy objednávku na jeden měsíc na novinku u SL - Flexi 7 za akční cenu 187,- Kč. Chvíli jsem si hrál s výběrem požadovaných kanálů, nastavil požadované, potvrdil a zaplatil přes GoPay. Podle dosavadních kladných zkušeností jsem očekával příjem během minuty, max. dvou. Když se půl hodiny nic nedělo, zkontroloval jsem platby na svém profilu u SL a ejhle: přibylo mi na kreditu 162,- Kč a ve výpisu mi naběhla platba za změnu nabídky 25,- kč, která však byla avizována jako bezplatná za podmínky jedné změny požadovaných kanálů za měsíc. Okamžitě jsem psal reklamační mail s dotazem, proč mi strhli za jedinou změnu 25 korun, později (tuším v neděli 23.9.) jsem psal druhý, ale bez odpovědi. Dobrá tedy, byl víkend a všichni byli doma. Ovšem během pracovního týdne se stále nic nedělo, psal jsem asi 2 nebo 3 další maily, ale nikdo se mnou nekomunikoval ani mailem ani telefonem, nikdo se nenamáhal mi nic vysvětlit, odpovědět na dotazy a samozřejmě nic nezapnuli, takže jsem se nedíval na zaplacené kanály a viděl jsem i nadále KULOVÝ.

Podotýkám, že jsem nepil metylalkohol, dokonce žádný alkohol, protože jsem do sebe sypal prášky jak do automatické pračky.

Ve čtvrtek 27.9. mi došla trpělivost, doplatil jsem do kreditu znovu 25 korun na další změnu kanálů, takže jsem měl na kreditu požadovaných 187,-Kč/měsíc. Ovšem nyní se mi pro změnu nepodařilo v jejich systému nic objednat! Vyskakovaly jen nějaké hlášky o errorech v amerikánštině. Opět jsem psal maily s dotazy, opět žádná komunikace!
Až v pátek dopoledne (čili téměř po týdnu od prvního pokusu objednávání!!) jsem se zkusmo přihlásil a teprve poté se mi povedlo na odblokovaném rozhraní objednat kýženou službu, která opravdu do jedné minuty naběhla.
Servisní poplatek na mém typu karty mám předplacen tuším až do prosince příštího roku, navíc danou objednávkou byl vlastně potvrzen a zaplacen a navíc s touto situací ani nesouvisí.
Takže tohle jsou ty ZLEPŠENÉ služby po zavedení Serpa! Nechť si ty socky z Beneluxu můj druhý poplatek 25 korun užijí ve zdraví a koupí si něco na sebe!

A slavný SL ať jde s tímto (NE)přístupem do míst, kde již záda ztrácejí své slušné pojmenování!

NespoKojenec
« Poslední změna: 29. 09. 2012, 14:20:57 od Michal Orban »

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Jaroslav Syrový

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #1 kdy: 29. 09. 2012, 16:38:21 »
Moje zkušenost je zcela jiná, jen tak jsem na měsíc objednal balík Mixbox, zaplatil kartou Visa a byl jsem dost překvapen, když po potvrzení platby naskočil příjem programů prakticky okamžitě.


Jiří Job

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 298
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #2 kdy: 29. 09. 2012, 17:30:45 »
Pane Jaroslave a když to platíte kartou třeba Visa tak ono vás to odkáže na platební bránu kde zadáte čislo karty a pin atd a pak už jen potvrdíte tu objednávku jo? Nemusíte využívat žadný PayPal atd jo? Já nikdy ještě kartou neplatil ale chystám se proto se ptám.


Jaroslav Syrový

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #3 kdy: 29. 09. 2012, 17:38:51 »
Pane Jaroslave a když to platíte kartou třeba Visa tak ono vás to odkáže na platební bránu kde zadáte čislo karty a pin atd a pak už jen potvrdíte tu objednávku jo? Nemusíte využívat žadný PayPal atd jo? Já nikdy ještě kartou neplatil ale chystám se proto se ptám.
Ještě musím autorizovat transakci kódem, který přijde v SMS na mobil, ale to je bezproblémů.


Nitram80 xyz

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #4 kdy: 29. 09. 2012, 18:29:47 »
no nejlepsi je ten zakaznickej servis, cca pred mesicem sem taky psal maily a nic, do dneska bez odpovedi. a na to potrebujou od kazdyho 25,-

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Adámek Karel

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 391
    • Zobrazit profil
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #5 kdy: 30. 09. 2012, 08:22:17 »
Vážení diskutéři!

Chtěl bych se podělit o úžasný zážitek s předplácením služby Flexi 7 u SL.
Sklátila mě nějaká mrzká viróza a protože v DVB-T je KULOVÝ, jal jsem se spolehnouti na DVB-S2. V sobotu 22.9. jsem se přihlásil na svůj účet u SL. Mám rád dokumenty, především vědecké a přírodní, zadal jsem tedy objednávku na jeden měsíc na novinku u SL - Flexi 7 za akční cenu 187,- Kč. Chvíli jsem si hrál s výběrem požadovaných kanálů, nastavil požadované, potvrdil a zaplatil přes GoPay. Podle dosavadních kladných zkušeností jsem očekával příjem během minuty, max. dvou. Když se půl hodiny nic nedělo, zkontroloval jsem platby na svém profilu u SL a ejhle: přibylo mi na kreditu 162,- Kč a ve výpisu mi naběhla platba za změnu nabídky 25,- kč, která však byla avizována jako bezplatná za podmínky jedné změny požadovaných kanálů za měsíc. Okamžitě jsem psal reklamační mail s dotazem, proč mi strhli za jedinou změnu 25 korun, později (tuším v neděli 23.9.) jsem psal druhý, ale bez odpovědi. Dobrá tedy, byl víkend a všichni byli doma. Ovšem během pracovního týdne se stále nic nedělo, psal jsem asi 2 nebo 3 další maily, ale nikdo se mnou nekomunikoval ani mailem ani telefonem, nikdo se nenamáhal mi nic vysvětlit, odpovědět na dotazy a samozřejmě nic nezapnuli, takže jsem se nedíval na zaplacené kanály a viděl jsem i nadále KULOVÝ.

Podotýkám, že jsem nepil metylalkohol, dokonce žádný alkohol, protože jsem do sebe sypal prášky jak do automatické pračky.

Ve čtvrtek 27.9. mi došla trpělivost, doplatil jsem do kreditu znovu 25 korun na další změnu kanálů, takže jsem měl na kreditu požadovaných 187,-Kč/měsíc. Ovšem nyní se mi pro změnu nepodařilo v jejich systému nic objednat! Vyskakovaly jen nějaké hlášky o errorech v amerikánštině. Opět jsem psal maily s dotazy, opět žádná komunikace!
Až v pátek dopoledne (čili téměř po týdnu od prvního pokusu objednávání!!) jsem se zkusmo přihlásil a teprve poté se mi povedlo na odblokovaném rozhraní objednat kýženou službu, která opravdu do jedné minuty naběhla.
Servisní poplatek na mém typu karty mám předplacen tuším až do prosince příštího roku, navíc danou objednávkou byl vlastně potvrzen a zaplacen a navíc s touto situací ani nesouvisí.
Takže tohle jsou ty ZLEPŠENÉ služby po zavedení Serpa! Nechť si ty socky z Beneluxu můj druhý poplatek 25 korun užijí ve zdraví a koupí si něco na sebe!

A slavný SL ať jde s tímto (NE)přístupem do míst, kde již záda ztrácejí své slušné pojmenování!

NespoKojenec


Příště nejdřív zaplat a až ti programy naběhnou,pak si je změn podle sebe,nikdy ne naopak.
Opticum 9500 HD WORLD SAT TV 28,5°-23,5°-19,2°-13°E
40PFL6606H/12,RWT DTV-401T,Evolve Scorpio DT-3010HD
DVB-T-CZ Mux 1,2 Biskupská kupa Zlaté Hory (36,53k)  PL Mux 1,2,3 Opole Chrzelice (46,34,43k)  
Antény - 2xTVA 21-60
Zesilovač IVO DVB-T 30dB X
Slučovač IVO SLR03-F 36,51-53k + Rest


Michal Orban

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 17
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #6 kdy: 30. 09. 2012, 11:05:49 »
Moje zkušenost je zcela jiná, jen tak jsem na měsíc objednal balík Mixbox, zaplatil kartou Visa a byl jsem dost překvapen, když po potvrzení platby naskočil příjem programů prakticky okamžitě.

Pane Syrový,
já mám zcela stejnou dosavadní kladnou zkušenost a ve svém blábolu ji uvádím! Píšu ale hlavně o své negativní zkušenosti s naprostou ignorací a nekomunikaci se zákazníkem a o špatně nastaveném webovém rozhraní, které okrádá zákazníky. Ono je vlastně nastaveno skvěle, dá se tak také vydělávat...


Michal Orban

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 17
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Super služby Skylinku
« Odpověď #7 kdy: 30. 09. 2012, 11:34:56 »
Vzhledem k tomu, že je to nová služba.... Nikde v zahraničí nic podobného neexistuje, tohle je zcela ojedinělá služba speciálně pro českého diváka, který není zvyknutý platit za pay-tv. Tohle vyprávět nějakému providerovi v zahraničí, že u nás se prodávají programy po jednom, tak se vám vysměje.

Pane Dnomitrove,

že je to nová služba, to je přece neomlouvá! Pokud spustím službu, musím její podmínky sám dodržovat nebo ji vůbec nemám spouštět. A mám to mít vyladěno! Já nevím, jak to chodí v zahraničí, nejsem na rozdíl od génia Cimrmana světoběžníkem, ale nezajímá mě, co by na to řekl nějaký Ferda za čárou. Já bydlím tady. Kromě toho se domnívám, že to není až taková novinka, když něco podobného fungovalo už u bývalé konkurence CS linku, kterou tak elegantně zlikvidovali. Nevím ovšem, jak dlouho u CSL ta služba běžela a jsem líný to zjišťovat.
Rovněž se domnívám, že taková služba je naopak hodna následování, protože ušít si výběr programů na míru podle vlastního vkusu je skutečná bomba, kterou vysoce oceňuji. Takto by to mělo být, koupit si pouze to, co chci! Takže zahraniční provider by se měl chytit za nos, inspirovat se a přemýšlet, jak na tom vydělat. Ne se chechtat.
Chápu, že technická chybička se vždycky vloudí, ale velmi mě irituje především ta absolutní NEKOMUNIKACE se zákazníky. SL má ve svém webovém dotazovém formuláři uvedeny 2 možnosti, které může zákazník zatrhnout: odpověď preferuji a) telefonem, b) mailem. Chybí mi tam jen dovětek " My se na vás stejně ..."
Už dávno jsem zvyklý platit za všechno a moc dobře vím, že zadarmo není NIC. Na reklamní kecy zvysoka kašlu a na reklamu jsem silně alergický. Ale okrádání mě opravdu vytáčí.
HEZKÝ DEN!