Lukáši, co chcete slyšet? PR věci vás nezajímají, technické jste nepochopil. Bombastické věci, ze kterých by se dal napsat článek, jež strhne počítadla čtenosti, tam nezazněly. Z tohoto pohledu není váš stesk v otevření tématu nijak bolestný.
Já jsem vnímal hodně věcí, například: Skylink už přestává být značkou, která žije třeskutou současností. Přece jen od okamžiku změny vlastníka se vzdaluje a stává se značkou s normálním komerčním životem (má strukturu, má historii, má plány, má provoz, má marketink,...). Stále je ale hodně vázaná na 1 osobu (guess who?). Připravuje nové produkty - karta X, která ale není nijak revoluční, je to normální evoluční produkt. Mění a zlepšuje své PR, mění promotion, chce změnit i korporátní obraz. Prezentaci nadmíru zabírá Astra. Z technické části jsem byl téměř nadšen jejím obsahem. Z obou dnů si odnáším hodně. I z vypíchnutých postřehů si dělám závěry sám pro sebe.
Pozn: název Setkání partnerů CS Link/Skylink, je ve špatném pořadí. Pokud vůbec tam má CSlink být.
Jeden zajímavý slide: