Jistě, zejména u moderních autorádií, která využívají dynamické selektivity a digitálních filtrů (například koncernová rádia Volkswagen, a to už od modelu Gamma V cca. z roku 1998), se odladění stanic od sebe výrazně zlepšilo. V mnoha případech, kdy byla daná stanice výrazně zaprskaná a neposlouchatelná je nyní poslech celkem kvalitně možný, a u stanic, kdy jejich příjem nebyl možný díky blízkosti místní přemodulované stanice, je nyní poslech možný s mírným prskáním.
Například v Praze nebylo dříve v autě možné zachytit Bayern 3 na 94,7 FM vedle silného ČRo 1 ze Žižkova na 94,6 FM. Nyní v autě na pražském Chodově u VŠE kolejí Bayern lze zachytit, ač se silným rušením od Žižkova. V Modřanech při cestě od libušské věže ČHMÚ dolů k řece ovšem Bayern 3 jde a to dokonce i s RDS, Žižkov je zde již o něco slabší.
Na obou místech pak není problém s příjmem Bayernu 1 na 96,8 FM, ten jde jak na Chodově tak v Modřanech s RDS, ale ten bylo možné přijímat již dříve.
Zlepšilo se i odladění Radia Lausitz na 107,6 FM od Beatu na 107,5 FM z Kladna.