reklama

Autor Téma: Výpověď smlouvy.  (Přečteno 9562 krát)

Vladimír Dráb

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 313
    • Zobrazit profil
Výpověď smlouvy.
« kdy: 21. 08. 2012, 10:50:19 »
Docela by mě zajímalo, jaká musí být forma výpovědi smlouvy při neplacení poplatku. Je potřeba písemně oslovit klienta, nebo to stačí veřejně prezentovat?  Mám na sebe registrovaných několik karet klientů, kteří to vzhledem k věku atd. nebyli schopni zvládnout sami. Ale nedostal jsem ani jeden dopis s návrhem změny smlouvy, případně vyrozumění , že mám platit poplatky za příjem. Jedná se o víc jak dvouleté smlouvy. Poslední sdělení Skylinku, kdo nezaplatí tomu to vypneme mi v těchto případech přijde jako arogantní zneužití moci.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0

reklama



Petr Svoboda

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 056
    • Zobrazit profil
Re:Výpověď smlouvy.
« Odpověď #1 kdy: 21. 08. 2012, 10:59:55 »
Mně postupně na takové karty chodí dopis s předtištěnou složenkou na Kč 348,- s informací, že pokud nezaplatím, bude zastaveno poskytování služby. Zatím všichni dotčení, s brbláním, zaplatili.
Na karty, na něž nic neobdržím, předpokládám se to nevztahuje a ty pojedou dál. Nebo si je uživatelé správně zaregistrovali k sobě domů a mě tím neotravují - maximálně se na něco zeptají. Uvidíme na konci září. Počkám, kdo se mi ozve, že mu to vypadlo, a bude to chtít obnovit. To bude asi zkouška nervů, oživovat "vypnutou" kartu.
« Poslední změna: 21. 08. 2012, 11:04:06 od Petr Svoboda »


Vladimír Dráb

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 313
    • Zobrazit profil
Re:Výpověď smlouvy.
« Odpověď #2 kdy: 21. 08. 2012, 12:17:26 »
Toho se právě obávám, jestli vůbec půjdou vypnuté karty oživit.


Petr Svoboda

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 056
    • Zobrazit profil
Re:Výpověď smlouvy.
« Odpověď #3 kdy: 21. 08. 2012, 12:41:02 »
Glisník někde sliboval, že to půjde. Stejně s oznámením, že vypínání nastane až na konci září.
Navíc je možné, že i některá karta, která mi historicky prošla rukama, je někde založená v zastaralém/nefunkčním přijímači u někoho na chatě a není využívaná. Odmítám se teď nervovat, když na to "moji lidi" kašlou. Buď na to myslí (mluvím o tom s každým, koho vidím) a zařídí si to, nebo jim odborně pomůžu, až se jich to dotkne.


 

reklama