Zdravím,
nechci si kupovat nový přijímač, vadí mi, že poskytovatel Skylink dělá to co dělá. V podstatě mi jako platícímu zákazníkovi neumožňuje sledovat pořady, které jsem si nahrál na harddisc. V době dovolených je to zvláště tristní situace. Přikládám odpověď z jejich zákaznické linky, kam napíšete dotaz a po 17 dnech čekání dostane nic neříkající odpověď:
Dobrý den,
Co se týče nahrávání:
Funkce nahrávání jsou dodatečnými funkcemi satelitního přijímače, nikoliv karty. Karta při záznamu pracuje stejně, jako při běžném sledování TV.
Pokud máte čistou kartu IRDETO a Modul IRDETO,nahrávku je možné přehrát-odkódovat v den pořízení maximálně do 2:00 rána nasledujícího dne.Pak lze přehrát kdykoliv.
Pokud máte kartu Skylink ICE v modulu CryptoWorks nahrávku je možné přehrát do 14dní. Pokud provedete odblokaci nahrávky do 14dní,je možno ji přehrát kdykoliv.
Pokud nahrávku pořidíte v zakódovaném tvaru je možné zapnout funkci v satelitním přístroji automatické odkódovaní nahrávky v pohotovostním stavu. Tuto Funkci naleznete v menu přístroje a v návodu od satelitního přístroje. Po odkódovaní nahrávky přes satelitní přístroj je možné kdykoliv nahrávku přehrát.
Doporučuji proto pročíst manuál od Vašeho receiveru a zjistit, zda toto reciever umí, popřípadě se obraťte na svého prodejce a zkuste situaci nasimulovat a problém vyřešit.
Info:
Většina přijímačů nahrává záznam již odkódovaný, potom není problém s nahrávkou.
Ovšem zase nelze při nahrávání sledovat jiný program.O způsobu nahrávání se poraďte s prodejcem.
S pozdravem
zákaznický servis Skylink
Pletu se, nebo je to problém mnoha dalších zákazníků Skylink? Já nechci být tlačen Skylinkem do toho, že si musím nahraný pořad do určitého okamžiku dekódovat. Vím, že to lze dělat, svůj přijímač umím ovládat. Čas na dekódování je tak krátký, že je to k ničemu.
Díky