Já bych si tipnul, že by v HDV klidně mohly být jen surové záběry, přičemž všechen střih, barvení, korekce, titulky se dělaly v SD a master je uložen na Digibetách. Vlastně ani nikde není psáno, že ty Z1 mohly jet v DV režimu....
Jinak je tedy fakt, že obraz z kamer Sony FX1/Z1 (HDV 1080i prvotiny představené na podzim 2005, resp. na jaře 2005) není nic úchvatného, jak po stránce kvality barev (profi 3x 2/3" a zřejmě i 3x 1/2" SD tříčip ho strčí do kapsy), tak po stránce rozlišovací schpnosti. Dost možná SD Digibeta z 3x 2/3" stroje by těch řádku nerozlišila o tolik méně.
Ovšem i přesto mělo být "Proč bychom se netopili" v HD produkováno i vysíláno. Už kvůli scénám s Jitkou Ježkovou, byť u ní i zvuková složka je významná.