Já ano. Nepovažuji za správné získávat feedback touto formou. To by mohlo ukazovat, že neví nic o marketingu. Možná myslí: marketing=reklama
.
Takže když to shrnu:
PR: zoufalé - vyhlášení Mr. Pařízka budou možná perlami roku, komunikace s veřejností se dostala do inetových fór (mám silné podezření na několik zaměstnanců/přívrženců šířících "dobré jméno" a znevažujících kritiky (osoby) i kritické zprávy. Ano v moderní době se to používá, stejně jako zavrhuje. To už není PR, ale politika).
Dosavadní marketing špatný - neumí definovat produkt (co chceme nabízet), ani zákazníka (tak nějak všech 10M lidí u nás, dokonce někde zazněla taková šílenost, jako, že je jejich zákazník např. TV Nova). A z toho plyne, že netuší, jak zákazníka oslovit.
Produkt/technika – nejistota jak v cíli snažení, tak i v postupech jak ho dosáhnout. Zoufalé sbírání zkušeností.