Autor Téma: Skylink karta "Výměna"  (Přečteno 51281 krát)

Honza Novák

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 448
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #60 kdy: 06. 08. 2012, 09:50:13 »
tak jsem zjistil, že přehrát soft. v přístroji bude problém nebo nikdo nemá kabel   RS232 / MiniDIN3
a kupovat jej nebudu, neblíží je omko -Ostrava a to je pro mě daleko cena přehráni softu+benzín=nový setbox na dvb-t zkusím ještě oběhnout sat prodejný je škoda toho malého přístroje nebo je jednoduchý a nebyl, sním žádný problém
Proč to tam nepošlete poštou?

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


johny_x

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 1
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #61 kdy: 06. 08. 2012, 15:26:06 »
dobrý den chtěl bych se zeptat, jestli jej někdo má mám sat technisat s2 údajně na něm nejedou ICE karty na dotaz na omko.cz mě bylo napsáno, že podpora pro tento přístroj skončila, mám jej 2 roky jeto možné nebo chce jen přehrát soft.pokud ho někde najdu dík za radu

Zdravím...zkoušel jste aktualizovat soft přes OTA ?  natočit parabolu na astru 19.2 a vyplnit parametry , viz zde -
http://www.eltasat.cz/aktuality/aktualizace-softwaru-pro-prijimace-technisat
já aktualizoval dva tyhle přijímače tak před měsícem, proběhlo v pohodě, ale ješte vyskoušeno s ICE kartou nemám
nebo zkuste mrknout sem, a případně někoho poprosit o zaslání zálohovaného softu ,vyrobit kabel a flashnout z pc -
viz - http://www.google.cz/forum/topic-70913/
http://www.ab-forum.info/viewtopic.php?f=27&t=44536


Marek Balun

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 4
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #62 kdy: 10. 08. 2012, 15:00:13 »
ahojte.Potreboval by som pomoc pri zaregistrovaní Skylink Výmena, nechce mi novu kartu zaregistrovať cez web skylink všetko mám vyplnené ale stále mi vypisuje !ERR: Tato karta neni urcena k aktivaci ! neviem čo mám ďalej robiť. za pomoc vopred pekne ďakujem.
ariva 102E Full HD
Skylink, 19,2°;23,5°
Mux2,3,
UPC digital


PIT0MEC

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 388
    • Zobrazit profil
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #63 kdy: 10. 08. 2012, 15:13:04 »
Zavolat do Skylinku, to je snad jasný, ne?


Dan Rozsíval

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 838
    • Zobrazit profil
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #64 kdy: 10. 08. 2012, 15:16:39 »
Výměna je určena pouze k registraci za starou kartu Cryptoworks /odtud i její název/ nikoli k registraci jako úplně nová karta.
DVB-S: 2x GM 9080 a GI Voyager II:  Toroidal T-90: 28.2E,23.5E,19.2E,16E,13E,9E,7E,5E,1W,4/5W,12.5W,15W + 39E,42E,46E,52E.
DVB-T: Dibox T-22,T-30: MUX1,2,3,4,RS7,RS8.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Butes

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 547
  • DVB-T Ready-Krásné 100kW!
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #65 kdy: 10. 08. 2012, 18:29:45 »
Kdo si počká, ten se dočká. Dnes nám konečně přišla karta Skylink Výměna a to uplně zadarmo. Máme už hodně dlouho předplacen balíček Multi a to vždy na rok. V dopise stojí, že stará karta Cryptoworks bude deaktivována k 31.8.2012.
Mj.balení karty Výměna je uplně stejné, jako když si jí koupíte tj. včetně samolepky s cenou 600 korun.
DVB-T Krásné 32k 34k 39k, Andrlův Chlum 45k
Phillips 32PFL7406K, Leadtek WinFast DTV1800H
DVB-S Astra 19,2°E 23,5°E; Philips 32PFL7406K
DAB Technisat DigitRadio 210 IR
FM Philips LX600


Marek Balun

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 4
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #66 kdy: 11. 08. 2012, 00:03:39 »
Výměna je určena pouze k registraci za starou kartu Cryptoworks /odtud i její název/ nikoli k registraci jako úplně nová karta.

a nemôže to súvisieť s tým že tú staru kartu som registroval cez  poštu a teraz kartu vymena chcem registrovať cez web?
ariva 102E Full HD
Skylink, 19,2°;23,5°
Mux2,3,
UPC digital


Wolfgang Wolf

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 516
    • Zobrazit profil
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #67 kdy: 11. 08. 2012, 00:16:27 »
Ne je to jedno jakým způsobem jste kartu registroval...důležité je si zkontrolovat registrační údaje, které máte v databázi! pokud máte starou cw kartu sky/cslink výměna probíhá laicky řečeno tak, že na základě zadání údajů na webu "stará karta zhasne" a nová se "rozběhne". T.j. starou vyndat  ze čtečky, zkontrolovat web, kouknoutr na novou, opsat na web číslo, zasunout do čtečky, pustit přijímač, přepnout na čt 1 za pár minut hotovo..tak nějak v kostce
« Poslední změna: 11. 08. 2012, 00:37:43 od Wolfgang Wolf »
Honda Enduro Team


pevy

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 470
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #68 kdy: 11. 08. 2012, 02:42:18 »
Skylink, resp. jejich registrační oddělení je velmi mírně řečeno pakáž k pohledání. Svévolně vám založí "zákaznický účet" aniž by vám dali vědět přístupové jméno a heslo k účtu. To se dozvíte až po zavolání na jejich "úžasnou telefonickou zákaznickou linku" (nevhodnou pro slabé nervy a jedince s nízkým kreditem na své telefonní předplacené kartě). Jen tak dál !!
DVB-T/T2: Černá hora (K26,28,45,50,60), Krásné (K26,28,32,34,39), Ještěd, Kojál, Praděd, Klodsko (K25,33,46), Andrlův chlum (K21), Sněžné jámy (K24,30,35).
DAB: Černá hora 5D,12C, Kojál 12D


PIT0MEC

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 388
    • Zobrazit profil
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #69 kdy: 11. 08. 2012, 10:29:57 »
To bych teda chtěl vědět na základě čeho ti "svévolně založí zákaznický účet"? Jedině tak, že se sám zaregistruješ a dáš jim číslo karty, protože jinak nelze. Z čeho by si asi tak cucali údaje? Z prstu, ne?  :P

A taky sem nepochopil co s tím má společnýho nějakej kredit na tvý telefonní kartě? To je snad tvůj problém, že sis ho nedobil, resp. že máš tarif, kterej tě při pár minutách volání na pevnou stáhne z kůže. Já volám na Skylink přes VoIP providera, cena za minutu ve špičce je 0,59Kč, mimo špičku 0,39Kč a tarifikace 1+1:



pevy

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 470
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #70 kdy: 13. 08. 2012, 08:53:35 »
Svévolně ti "založí" zákaznický účet tak, že ti zřídí internetový účet na původní písemnou registraci, kde není (logicky) uveden e-mail a často ani telefon. Proč myslíš, že v registrační zóně na jejich webu je "tlačítko" s názvem "získat zákaznický účet" ? To mimochodem dříve bez problémů fungovalo, avšak nyní se do registru přes web na takovou (písemnou) registraci nedostaneš. Zajímavé je, že na webu CSlinku to (zatím ještě) funguje. TOMU ŘÍKÁM SVÉVOLE.
A ohledně telefonování: Není každý PITOMEC, aby měl tak vymachrované telefonování (kdyby komunikovali slušným způsobem přes e-mail, nebylo by to většinou ani potřeba) . Ohledně těch nervů to ale platí bezezbytku.
DVB-T/T2: Černá hora (K26,28,45,50,60), Krásné (K26,28,32,34,39), Ještěd, Kojál, Praděd, Klodsko (K25,33,46), Andrlův chlum (K21), Sněžné jámy (K24,30,35).
DAB: Černá hora 5D,12C, Kojál 12D


amatér Tondach

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 356
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #71 kdy: 13. 08. 2012, 09:47:57 »
Svévolně ti "založí" zákaznický účet tak, že ti zřídí internetový účet na původní písemnou registraci, kde není (logicky) uveden e-mail a často ani telefon. Proč myslíš, že v registrační zóně na jejich webu je "tlačítko" s názvem "získat zákaznický účet" ? To mimochodem dříve bez problémů fungovalo, avšak nyní se do registru přes web na takovou (písemnou) registraci nedostaneš. Zajímavé je, že na webu CSlinku to (zatím ještě) funguje. TOMU ŘÍKÁM SVÉVOLE.
A ohledně telefonování: Není každý PITOMEC, aby měl tak vymachrované telefonování (kdyby komunikovali slušným způsobem přes e-mail, nebylo by to většinou ani potřeba) . Ohledně těch nervů to ale platí bezezbytku.

Přes web se nešlo dostat na písemně registrovanou kartu (logicky) nikdy. To tlačítko získat zákaznický účet normálně funguje, na CSLinku jsem ho nikde nenašel! Měl jsem stejný problém, nic mi nezřídili, jen to trvalo skoro měsíc, než mi vyhověli na moji emailovou žádost o převedení písemně registrované karty k mému stávajícímu elektronickému účtu.


PIT0MEC

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 388
    • Zobrazit profil
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #72 kdy: 13. 08. 2012, 13:13:09 »
Svévolně ti "založí" zákaznický účet tak, že ti zřídí internetový účet na původní písemnou registraci, kde není (logicky) uveden e-mail a často ani telefon. Proč myslíš, že v registrační zóně na jejich webu je "tlačítko" s názvem "získat zákaznický účet" ? To mimochodem dříve bez problémů fungovalo, avšak nyní se do registru přes web na takovou (písemnou) registraci nedostaneš. Zajímavé je, že na webu CSlinku to (zatím ještě) funguje. TOMU ŘÍKÁM SVÉVOLE.
A ohledně telefonování: Není každý PITOMEC, aby měl tak vymachrované telefonování (kdyby komunikovali slušným způsobem přes e-mail, nebylo by to většinou ani potřeba) . Ohledně těch nervů to ale platí bezezbytku.
Takže to není žádný svévolný založení účtu, nýbrž tvoje registrace, kterou oni jenom ťuknou do systému.
A skutečně není každý takový pitomec, aby cpal prachy nenažraným mobilním operátorům, když si může pořídit mnohem levnější netový volání a nepotřebuje k tomu vůbec nic kromě sluchátek a mikrofonu za 50 kaček (když si nechce kupovat VoIP telefon nebo adaptér k analogovýmu telefonu). A pochopitelně to neplatí jenom pro volání na Skylink, ale celkově.


pevy

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 470
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #73 kdy: 16. 08. 2012, 08:27:26 »
Trvám na slovu  SVÉVOLNĚ. Dříve to opravdu šlo (= získat internetový účet na pouze písemnou registraci), teď to nejde. Na CS linku to ZATÍM jde. Pokud jste to nezkoušeli (dříve a nyní), netvďte zde nesmysly.
DVB-T/T2: Černá hora (K26,28,45,50,60), Krásné (K26,28,32,34,39), Ještěd, Kojál, Praděd, Klodsko (K25,33,46), Andrlův chlum (K21), Sněžné jámy (K24,30,35).
DAB: Černá hora 5D,12C, Kojál 12D


skydedek

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 53
    • Zobrazit profil
Re:Skylink karta "Výměna"
« Odpověď #74 kdy: 16. 08. 2012, 10:28:11 »
Citace
Já volám na Skylink přes VoIP providera, cena za minutu ve špičce je 0,59Kč, mimo špičku 0,39Kč a tarifikace 1+1:
Já taky, umíte hezky dělat otisk obrazovky,  ale dovolím si připodotknout, že meritem věci primárně není láce či drahota dotyčného telefenního operátora, ale problém, že kdosi cosi někde (svévolně) provede a upravit se to musí přes telefon. To by nebylo nic až tak nestravitelného, ale doba, kdy po zvednutí hovoru na příslušnou linku hraje muzika a nikdo se neozývá je mírně řečeno neslušná, i kdyby se účet za telefon limitně blížil nule. Tak jsem pochopil příspěvek já. Že zavedení servisního popatku je zdůvodňováno právě náklady na udržování helpdesku je už jen taková malichernost.