Chozé, díky za ochotu a spolupráci.
Začnu odzadu. Stanice jsou v seznamu seřazeny opravdu podle abecedy. Jen jsem při tvorbě ilustrační tabulky stanic needitoval jednotlivé záběry podle skutečného pořadí. Tzn., že první v seznamu je skutečně CRo 3+ a poslední ?Rock Antenne. Jen pro úplnost, správné označení jedné ze stanic = ?B1 M/O-Franken.
To, že se jedná o více MUXů z Bavorska, to jsem tušil. Jen nevím, jak ladění probíhá a jak je signalizováno 15 stupňovým bargrafem. Na komíně se jediných 6 stanic objevilo snad až při osmém stupni. Při testu na otevřeném horizontu se během prvních 6 stupňů nic nedělo, na sedmém stupni se nejprve objevilo prvních 6 stanic, vzápětí se číslo zvýšilo na 11 tak rychle, že jsem to nestihl ani při opakovaných pokusech vyfotit a hned na osmém stupni se signalizovalo naladění všech 17 stanic. Čili se zdá, že prvních 11 stanic bylo přijímáno na jednom kanále a zbylých 6 na dalším. Po doběhnutí bargrafu na patnáctý stupeň se na displeji objevilo jen hlášení Now tuning, ale u symbolu anténky byl nulový signál. A změny jsem se nedočkal. V Praze, po úplně prvním naladění hned začala stanice v DABu hrát a byla signalizována úroveň příjmu. Proto mne ani nenapadlo točit ladícím kolečkem a možná tak objevit seznam již na místě. Je mi ale podezřelé, že DAB nezačal opět hrát hned po zapnutí přijímače v Praze. Možná by pomohlo, podle Vaší zkušenosti, povelové přeladění na pražský MUX, třeba to viselo na některém bavorském, ale chovalo se to podobně, jako na chalupě. Po opětovném automatickém kompletním proladění to signalizovalo zachycení 9 stanic, hned naskočila a hrála jedna stanice Teleka a u symbolu anténky byl plný signál. Až teprve potom jsem při náhodném přeladění na jinou DAB stanici objevil na displeji i ty bavorské.
Okomentuji své pokusy s natáčením prutové antény při lovení bavorského DABu. Na těch dvou místech na horizontu jsem byl autem. Poměrně dost pršelo a tak jsem vždy zaparkoval tak, aby okno směřovalo k Hoher Bogenu. Oknénko jsem stáhl a vysunul prut mimo auto. Přijímač byl vždy částečně chráněn, ale stejně pokaždé schytal dost kapek. Ani při změnách z horizontální polohy proutku na vertikální a naopak se při autoladění nic neměnilo a vždy to našlo 17 stanic, ovšem s nulovou sílou signálu. Dokonce i v poloze, že anténa jakoby ukazovala na vysílač. Pršelo ale tak silně, že jsem neriskoval navlhnutí přijímače a nepostavil ho na střechu, aby její plech tvořil anténě protiváhu. Zda by to pomohlo, to netuším. Ale z toho, co jsem zaregistroval na místě, mne tehdy nic dalšího nenapadlo. Příště budu chytřejší. Vždy během ladění jsem s anténkou nehýbal, ale potom jsem zkoušel různé polohy, ale nepomáhalo to ve změně indikace nulové úrovně u symbolu anténky. Kdyby byla úroveň minimální, nebo signál při hraní vypadával, pochopitelně bych s polohou antény více laboroval. Ale, pokud má být příjem DABu kvalitní i v autě za jízdy, až tak cimprlich by to na nastavení antény nemělo být. A na demonstračním videu Teleka je zřejmé, že je natočené za jízdy a příjem je nerušený.
V jiném tématu se na zdejší veřejnost obrátím s novými poznatky příjmu v režimu NET rádia.