Autor Téma: Příjem ze satelitu 23,5E - Astra 3A / 3B  (Přečteno 53534 krát)

petr Hytha

• Nováček
  • *
    • Zobrazit profil
Příjem ze satelitu 23,5E - Astra 3A / 3B
« kdy: 29. 12. 2011, 16:28:47 »
Zakoupil jsem TV LG s integrovaným satelitním tunerem . Po dřívějším majiteli domku zde zůstala 70cm parabola, kterou chci využít a plánuji nasměrování na Astru 23,5E pro sledování programů CS Link. Parabola je funkční, ale mám problém s jejím přesměrováním na Astru 3A/3B. Jsem přesvědčen, že nasměrování mám nyní správné, neboť mám aktivní programy např. TV8, Dolby 3D nebo Fashion TV se sílou signálu 99. Nevidím ale řadu jiných programů, jako např. TV NOE, TV Očko, které bych asi měl vidět a jsou předpokladem správného nasměrování a příjmu Aster 23,5E. Jsem absolutní začátečník a uvítal bych radu, kde dělám chybu. Co jsem ještě nezkoušel, je změna horizontálního nastavení paraboly, ale zde mám obavu, abych jí celou nerozhodil. Děkuji.

Reklama

• Stálý člen

Miloslav Soška

• Profík
  • QTH Horní Stakory
    • ICQ komunikátor - 228301424
    • Zobrazit profil
    • pureradio.cz
Re:Příjem ze satelitu 23,5E - Astra 3A / 3B
« Odpověď #1 kdy: 29. 12. 2011, 17:29:58 »
řekl bych, že máte nasměrovanou parabolu správně, ale vidíte jen programy s vertikální polarizací. Přepínání polarizace se neprovádí změnou polohy paraboly vůči družici, ale přepnutím napětí 13/16V, přivedené do LNB, které provádí přijímač. Pokud používáte TV s DVB-S/S2, tak při výchozím nastavení by měla naladit všechny programy, jak s V i H polarizací, čili, přepínání napětí by mělo být implicitně nastaveno. Otázka je, v jakém stavu je LNB, tam by mohla být někde chyba, podle mého názoru.

EDIT: Ještě by bylo lepší, kdyby toto vlákno bylo umístěno v sekci DVB-S/CS Link, s Digi TV nemá nic společného ;)
« Poslední změna: 29. 12. 2011, 17:37:27 od Miloslav Soška »
DVB-S - Ariva 100, Wave Frontier T55 -  23.5°E, 19.2°E, 13°E - FTA