Ano, a to nemluvě hlavně o Primě, která loga svých "zábavných" pořadů vkládá na tvrdo do pořadu po celou jeho dobu. Ovšem podle RRTV se tím vůbec ničeho nedopouští.
Obzvláště výživné jsou z hlediska reklamy dlouhé eposy jako Pán prstenů, Hobbit nebo Titanic, které začínají ve 20:xx a po natažení o reklamní breaky končí třeba půlhodinu po půlnoci...
Pokud bych chtěl sledovat, zásadně řeším timeshiftem nebo nahráním.
A není to jen u filmů. Co se reklamně děje u sportovních přenosů, to je také něco. Nejdříve sponzoři a partneři, pak placené reklamy, pak preventivně zopakujeme to první, potom střihneme Hamé a pak možná konečně přenos. (Biatlonové mistrovství v Hochfilzenu)
A něco staršího data, zpravodajství z Rallye Dakar jsem raději sledoval na Eurosportu, protože to na ČT Sport byl prakticky 30 minutový proud reklamy doprovázený obrázky ze závodu. A je mi jedno, jak tomu ČT říká, prostě to obtěžovalo nad míru únosnou, tak jsem odešel po prvním dni jinam.