...Vím, že je můj názor konzervativní a nemoderní...
vůbec ne, je to názor zdravého rozumu
tady ty big love neřeším protože kdybych si stoupl s protestním praporem na náměstí jako Don Quijote tak bych byl akorát tak žížala k zašlápnutí...
.ere mně jiná věc; toleruji reklamy na Animal Planet, National Geografic ap., které jsou přesně nadávkovány jak délkou tak obsahem tak, že mně neiritují a dá se vydržet u bedny na pokračování story.
Platí to i pro Eurosport, ovšem ne nyní pro ZOH; tam drasticky změnili přístup a směska upoutávek a na ně navazující reklama a "dokola dokola kdo si víc popílí" vytváří již časově i obsahově neúnosný blivajz, který je potřeba přetrpět aby tedy člověk viděl to, co je podstatou OH a co by mělo být i podstatou obsahu vysílání.
O nenasytnosti MOV výboru neumím spekulovat, ty love co vybere za vysílací práva by měl poskytnout celosvětově ve prospěch rozvoje sportu; i když o tom prd vím, něco mi našeptává, že s tou transparentností u organizací tohoto typu to může být vachrlaté.