@
Marek Vajdík:
ako poškodená platňa, stále dookola len zlý Skylink! Pritom realita bola úplne inde, ako sa Vám už snažili vysvetliť vyššie. Mohlo ísť o ČASOVO OBMEDZENÚ AKCIU a v potvrdení danej služby bol určite aj termín ako dlho táto akcia trvá (už niekoľko rokov po sebe mám balíček od Skyinku oproti cenníku lacnejšie - takmer o polovicu). Pravda je aj tá, že Skylink skutočne v priebehu posledného roka, dvoch ukončil prevádzku niektorých balíčkov - napr. k 1.6.2016 prestal poskytovať balíček Mini. Problém je v tom, že SKylink sa v rámci možností snažil na koniec tohto balíčka upozorniť - informoval o tom v médiách, posielal to do emailu a otravovali s tým aj baby zo zákazníckej linky! Bolo to aj v ich časopise, ktorého osekanú verziu občas posielajú každému, kto má nejaký balík zaplatený a keby som pohľadal, tak možno nájdem aj dopis, kde ma o konci služby informujú aj s náhradou (myslím že poskytovali výhodné ročné predplatné na balík Smart). Ak si niekto neotvára poštu, alebo zmenil telefónne číslo, má zle nastavený email apod. tak to skutočne nie je chyba Skylinku. V zmluve je jasne uvedené, že zákazník je povinný na seba aktualizovať kontaktné údaje (citujem z VOP, ktoré sú NEDELITEĽNOU súčasťou uzatviorenej zmluvy o poskytovaní služieb:
"4.5.4. písomne oznámiť Poskytovateľovi akúkoľvek
zmenu v údajoch poskytnutých Poskytovateľovi pri
registrácii, t.j. najmä zmenu bydliska, telefonického,
prípadne e-mailového spojenia, zmenu mena a osôb
oprávnených konať v mene Užívateľa, a to najneskôr
do siedmych dní odo dňa vzniku prípadnej zmeny, na
adresu pre doručovanie písomností Poskytovateľovi,
v opačnom prípade Poskytovateľ nezodpovedá za
porušenie svojich povinností v súlade so zmluvou
a podmienkami".)