Autor Téma: Multifokus 4 sat. na 4 TV  (Přečteno 9046 krát)

Pepa Zdepa

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 11
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Multifokus 4 sat. na 4 TV
« kdy: 06. 05. 2012, 23:30:18 »
Ahoj,

chtěl bych se zeptat na příjem více satelitů na více TV. Jde mi o to, zda mám použít pro příjem čtyři Quattro LNB a jeden multipřepínač s výstupem na čtyři TV nebo čtyři Quad LNB a čtyři DiseqC přepínač- pro každou TV samostatný přepínač? V oblasti multifokusu jsem nováček.

Děkuji za odpovědi.
« Poslední změna: 06. 05. 2012, 23:50:45 od Pepa Zdepa »

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Zdenda F.

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 118
    • Zobrazit profil
Re:Multifokus 4 sat. na 4 TV
« Odpověď #1 kdy: 07. 05. 2012, 07:42:08 »
Jedině správně je čtyři Quattro LNB a jeden multipřepínač s výstupem na čtyři TV .


Karel Cibulka

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 627
  • Fanda bezdrátové komunikace
    • ICQ komunikátor - 405782218
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Multifokus 4 sat. na 4 TV
« Odpověď #2 kdy: 07. 05. 2012, 07:46:18 »
Ano,na pozice 13°E-19,2°E-23,5°E-28,2a28,5°E je dobrý LNB tento 4x http://www.tvdigitalne.cz/lnb-megasat-diavolo-quad.html a dále 4x tento http://www.tvdigitalne.cz/diseqc-golden-interstar-gi-411.html a vývody pospojit na každý přepínač dát kabel jeden z každé pozice(4)spojit F konektorama a vývod k jednomu reciveru(televizoru se zabudovaným satelitním reciverem) ze čtyř spojené F kama a to udělat ještě třikrát po sobě a je zkompletováno !  :D
« Poslední změna: 07. 05. 2012, 07:52:32 od Karel Cibulka »
Jsem rád že věci fungují tak jak mají =)


Karel Cibulka

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 627
  • Fanda bezdrátové komunikace
    • ICQ komunikátor - 405782218
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Multifokus 4 sat. na 4 TV
« Odpověď #3 kdy: 07. 05. 2012, 07:49:41 »
Jedině správně je čtyři Quattro LNB a jeden multipřepínač s výstupem na čtyři TV .