Těžko hovořit o tom, že je vysílání DVB-T hrazeno z jiných výnosů než z reklamy, dohledat lze výňatek ze zveřejněné výroční zprávy CET21 z roku 2015, kde je uvedena následující struktura:
Výnosy z vysílání reklamy (pozemní vysílání): 3,661 miliardy
Ostatní tržby z prodeje obchodních sdělení v TV: 471 milionů
Prodej reklamního prostoru na internetu: 132 milionů
Předplatné – kabelová televize: 136 milionů
-------------------------
Náklady na vysílací služby sice uvedené nejsou, ale lze si vypomoci daty od České televize, která taktéž provozuje pět terestricky šířených televizních stanic, navíc provozuje ještě část Regionální sítě 7, náklady na distribuci a šíření pozemní i satelitní cestou stojí Českou televizi necelých 400 milionu Kč.
-------------------------
V minulosti veškeré dobré či špatné hospodářské výsledky společnosti CET21 nyní TV Nova, byly spojeny s úspěšným nebo neúspěšným prodejem reklamy, stále je Česká dcera nejziskovějším podnikem oproti Rumunsku, Slovensku, Slovinsku, Chorvatsku a Bulharsku, kde společnost působí.