Autor Téma: SONY BRAVIA KD-43XG7077  (Přečteno 28639 krát)

Josef Ruml

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 6
    • Zobrazit profil
    • E-mail
SONY BRAVIA KD-43XG7077
« kdy: 19. 07. 2020, 15:46:14 »
Dobrý den!
Jsem uživatelem elektroniky značky SONY,kterou jsem vždy považoval za kvalitní světovou značku.Ale v poslední době mi tato značka připravuje jedno zklamání za druhým.Toto je poslední.Dne 2.3.2020 jsem koupil v e-shopu televizi SONY BRAVIA KD43XG7077,s prodlouženou zárukou na 5 let,kterou jsem zprovoznil dle návodu,včetně připojení k internetu kabelem a zprovozněním Hbbtv.V televizoru byl nainstalován firmware v8.838.Sleduji v PC české stránky SONY,kde jsem se dozvěděl,že je vydán nový firmware v8.881 dne 3.6.2020 a v.8.882 dne 22.6.2020.V televizi jsem měl zapnutou funkci Automatické stahování softwaru.Protože se delší dobu nic nedělo,tak jsem dne 30.6.2020 zavolal na českou SONY (+ 420 239 016 607),kde mi slovenský pracovník poradil,abych si nejnovější firmvare v.8.882 nainstaloval pomocí USB.Tak jsem také učinil,přesně dle návodu.V televizi se objevil firmware v8.882-1000-2.650-0000.A nastaly problémy.Za každé
2-3 dny nejdou na televizi přepnout programy,ani pomocí dálkového ovládání,ani ovládáním na televizi.Zkoušel jsem různé ,,opravy" dle rad pracovníka SONY,tak dle článků na internetu(restartování pomocí dálkového ovládání,obnovení továrních dat,
odpojení napájecího kabelu).Pomohlo pouze odpojení napájecího kabelu,ale pouze na 2-3 dny.A to přece není v 21.století možné!!!
Mám ještě televizi SONY BRAVIA KD65XG7077,stejně koupenou,stejně zprovozněnou,stejně nainstalovaný nový firmware
v8.882 a zatím je tato televize bez problémů (nechci to zakřiknout).
Pokuď je nutné prohlédnout televizi technikem,tak má za povinnost přijet ke mně domů,nebo mám já za povinnost odeslat televizi do servisu?
Děkuji za případné rady.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0