noo já měl problémů několik a to jsem pro ně kdysi dělal
možná právě proto...poslední výkřik byl asi před měsícem ,kdy mi přestal jít internet a za chvíli i televize,vydržel jsem to hodinu a dal se do telefonování, což jak víte je u UPC dost katastrofa se někam prokousat. po dlouhém čekání jsem s operátorkou promluvil a bylo mi sděleno, že v úterý se dostaví technik a vše zkontroluje a byl jsem taktéž několikrát upozorněn,že pokud bude závada u mne, tak si výjez zaplatím. Vzhledem k tomu, že závada nastala v pátek dopoledne,byl jsem skoro pět dní bez internetu a televize. V uterý se dostavil technik, který veledůležitě prolez byt a celé vedení a po chvíli řekl, že to bude asi někde venku,odkráčel a za chvíli vše naskočilo. Nedalo mi to a když chtěl podepsat jakési papíry tak jsem se optal čím to bylo, že to tak rychle opravil? Nechtěl to říct,ale pak nenápadně pronesl, že v pátek dělali kontrolu černých přípojek a omylem odpojili mne místo sousedů....