Autor Téma: Kabeloví operátoři - zkušenosti  (Přečteno 24140 krát)

technikTKR

  • Host
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #15 kdy: 16. 04. 2010, 19:07:04 »
Netuším odkud máte TechnikuTKR své informace, ale i UPC používá oficiální rozbočovače a netahá ke každému STB v bytě zvláštní kabel až odněkud z domovního rozvaděče. U nás kdysi stála druhá zásuvka 500.-Kč. Za ty peníze namontoval technik nejen samotný rozbočovač, další zásuvku a propojovací kabel, ale i zaručil kvalitní signál pro každý TV. Pokud dnes UPC nabízí pronájem jejich druhého digitálního přijímače řady PVR HD, DVR nebo HD za 151 korun měsíčně, platí jistě stále podobná pravidla. A na to se snad Štěpán ptal 15. 04. 2010 v 15:41:04.
Já snad psal něco o tom, že by firma UPC tahala jakýsi zvláštní kabel kamsi??? Do bytu jde jeden kabel a na ten není problém dát průběžné zásuvky + poslední koncovou. Ale určitě ne nějaké trojrozbočky na kabel, kde je impedance jak noty na buben a vzájemné oddělení větví nula...

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Pamětník

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 2 562
  • KLD-40W4000, 32LD550, LE32B450, SyncMaster 2370HD
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #16 kdy: 16. 04. 2010, 19:58:04 »
V našem případě technici UPC nedávali na kabel průběžné zásuvky, ale přívodní kabel rozbočili svým kovovým rozbočovačem do dvou směrů. Jeho konkrétní typ neznám, leží někde za nábytkovou stěnou. I při mnou realizovaném dalším dvojím rozbočení do celkem 4 směrů, jsou všechny 3 TV s integrovaným TVB-C tunerem a STB HANDAN CV-5000 CINX iL, s úrovní signálu spokojeny.
DVB-C = 3 x TechniSat TechniCrypt >>CXV<<
DVB-T/T2 = 2x MMC LG MS450H, MAXIMUM T-1300 FTA, EVOLVE OMEGA T2, USB tuner HDTV DVB-T/DVB-T2+FM/DAB+
DVB-S2 = SKYMASTER 80cm, MOTOR SG-2100A, Comag SL100HD PVR
DAB+ = HAMA DIR3100, SIRD 14 C2, LINGO iJoy, Albrecht DR50, SONY XDR-S56DBP, Dual DAB+3 a 3 další


milan pospisil

  • Člen
  • **
  • Příspěvků: 79
    • ICQ komunikátor - 314039702
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #17 kdy: 20. 04. 2010, 11:31:21 »
jedno je,ale pravda,že pokud zavoláte na UPC,že máte problém,okamžitě vám sdělí,že ručí za kvalitu signálu jen po první zásuvku.Ostatní není jejich problém a platíte to zvlášt,pokud chcete něco opravit...tedy i vadnou šnůru,která je napojená na první zásuvku...to je osobní zkušenost!
Nejhorší lidé na forech jsou ti,kteří musí za každou cenu neustále něco psát! téměř vždy je to totální blbost
Edision Argus mini IP
PHILIPS 32PFL5605H
PHILIPS 40PFL5606H
PHILIPS 40PFL5007H/12


Julda Fulda

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 41
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #18 kdy: 20. 04. 2010, 12:52:36 »
Přesně tak, ručí se zásuvkou a ne tím, co tam ve své režii dodal nějaký montér.


Pamětník

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 2 562
  • KLD-40W4000, 32LD550, LE32B450, SyncMaster 2370HD
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #19 kdy: 20. 04. 2010, 14:57:01 »
... UPC vám sdělí,že ručí za kvalitu signálu jen po první zásuvku ... tedy (ne za) vadnou šnůru,která je napojená na první zásuvku...
Pokud jsem si objednal a zaplatil od UPC 2 oficiální zásuvky, nemůže potom ručit pouze za první zásuvku. A která s těch dvou by to byla? Problémy s příjmem sice může mít na svědomí i vadná účastnická šňůra, ale v případě dvou připojení je malá pravděpodobnost, že budou najednou vadné obě šňůry a budu zbytečně volat technika. Za ty roky služby byla vždy chyba na straně UPC, ještě před bytovými zásuvkami a nic jsme zbytečně naplatili. Tomu napomáhá i to, že se přece jen trochu ve VF technologii vyznám. Naprostí laici mají tedy někdy smůlu, ale to neplatí jen pro kabelovku.
DVB-C = 3 x TechniSat TechniCrypt >>CXV<<
DVB-T/T2 = 2x MMC LG MS450H, MAXIMUM T-1300 FTA, EVOLVE OMEGA T2, USB tuner HDTV DVB-T/DVB-T2+FM/DAB+
DVB-S2 = SKYMASTER 80cm, MOTOR SG-2100A, Comag SL100HD PVR
DAB+ = HAMA DIR3100, SIRD 14 C2, LINGO iJoy, Albrecht DR50, SONY XDR-S56DBP, Dual DAB+3 a 3 další

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Julda Fulda

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 41
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #20 kdy: 20. 04. 2010, 15:44:25 »
Bohužel obvykle je problém právě u toho zákazníka, jenž si někde v Tescu k nové TV koupí i novou šňůru za pár šupů a pak se diví, že mu to hraje mizerně.


Jean Valjean

  • Stálý člen
  • ***
  • Příspěvků: 162
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Kabeloví operátoři - zkušenosti
« Odpověď #21 kdy: 30. 04. 2010, 17:06:30 »
Přesně tak, ručí se zásuvkou a ne tím, co tam ve své režii dodal nějaký montér.

Nějaký montér .... ano, většinou přiběhne nějaký montér od UPC :D Většinou si totiž zákazníci volají na servis či cokoliv na telefon právě UPC - taky pěkná zlodějina ten telefon ... než Vám to vše tam odvykládá, odehraje ta muzika atd, tak je hned peněženka chudší. Proč nemají telefon s předvolbou 800 když jsou tak velká a bohatá firma? A email raději také žádný ... natož Online Chat poradna.
Proč by měl mít kabelový operátor nějakou bezplatnou linku? Má ji snad nějaký montér satelitů apod.?  :o Jinak u UPC můžeš volat na call centrum zdarma, pokud využíváš službu UPC telefon.
E-mail je úplně v pohodě, a že ti někdo neodpoví hned, je naprosto normální věc - když ti doma klekne pračka, tak ti taky nikdo nepřijede okamžitě, ale opravu si objednáš a čekáš. Nechápu proč u kabelovky vyžaduješ něco jiného...

A montér od UPC rozhodně nebastlí jakési rozbočovače - to může bastlit max. montér dělající přípojky, což je pracovník externí firmy a jeho pověření od UPC končí zásuvkou (zbytek je jeho kšeft mezi ním a zákazníkem).
Na odbornou práci mají být odborníci (J. Werich, pohádka "Byl jednou jeden král")