Pokud si bude stěžovat více lidí, tak by se přece aspoň něco mohlo podařit. Proč si myslíte, že na lince podpory se vám nejdříve spustí omluva, že se nové kanály Smíchov a další zatím neplánují přidávat? Protože si hodně lidí stěžuje. Minule tam byla hláška o stanici: Nova Fanda a zanedlouho potom byla přidaná. Poslední dobou slibovali přidat nejdříve Prima Zoom a Markíza DajTo, později Travel HD. Travel HD už tam je, zbytek nikde. Když si bude stěžovat hodně lidí, tak se přece jen občas něčeho dosáhne. Když bude klid, tak na nás budou kašlat.
Jestli nemáte pár korun na telefonní hovor, tak jim aspoň něco napište
>>> http://cz.freesattv.tv/klientsky-servis/kontakt/Kontaktni_formula_/Telefon freeSATu by Direct UPC:
222 999 900Miroslav Vlasák: Já se držím pořekadla: líná huba, holé neštěstí. Ztratit nic nemůžeme, jen získat. A musím říct, že kdykoli jsem se ozval, tak jsem tím poslední dobou získal:
- chtěli mi po roce zvýšit platbu za freeSAT médium + freeSAT plus z 299 Kč na 349 Kč, nakonec mi to ještě snížili na 250 Kč
- nelíbili se mi v bance poplatky, nemusel jsem je rok platit
- chtěli mi zvýšit platbu za Net + telefon (bez paušálu, T-Mobil, Premium by ČRa) z 699 Kč na 732 Kč (myslím), po seřvání snížili na nějakých 450 Kč (oni slíbili 20% snížení, nakonec jsem zjistil, že to je k 30%)
- paušál za mobil 239 Kč za Relax tarif (TO2) jsem dostal na 0 Kč
- dokonce i vietnamští obchodníci mi ochotně (zmínka o ČOIce) vymění prasklou obuv za zcela novou (ostatní lidi mi říkali, že to ani nezkouší)
Prostě když se nebudete ozývat, tak na tom proděláte. Dokonce firmy mají speciální oddělení, kde vám nabídnou slevu, při větších utratách (více balíčcích) na freeSATu vám mohou nabídnout až poloviční sazby (informace přímo od operátorů) ...