aneb když je klient blbec...
Na Idnesu jsem dnes narazil na tento blog :
http://hoffmannova.blog.idnes.cz/c/472195/mafianske-praktiky-firmy-o2.htmlJmenovaná osoba tam vydatně hází špínu na O2, přičemž se sama několikrát usvědčuje z vlastní blbosti. Ne že by bylo O2 dokonalá firma, některé věci co předvádí jsou na pováženou, ale takhle to u nich opravdu nefunguje.
Nejprve: prý koupila internet od O2 za 200,- Kč (bez DPH) Takovou cenu O2 nikde nenabízelo ani v retenci natož cizímu člověku z ulice. Dotyčná patrně naběhla nějakému podvodníkovi, což víceméně přiznává hned v první větě pod titulkem. Pak že prý nelze O2 písemně kontaktovat. LOL. Písemně kontaktovat O2 samozřejmě lze, buď přes webovské rozhraní nebo na adrese sídla. Ale proč kontaktovat firmu písemně, když stačí vytočit 800 02 02 02, nebo zajít na firemní prodejnu. Pokračuje to dál: prý dostávala pokaždé fakturu v jiné výši. Nesmysl. Na internet jsou pevné tarify, stejné měsíc co měsíc. A tak dále, a tak dále. Obzvlášť se mi líbí, že je někdo ve smluvním vztahu blbej jako troky a ještě to veřejně přizná na svém vlastním blogu,přičemž ze své blbosti viní samozřejmě druhou stranu....