Jak říkám, v tomhle bude asi kovaný beze sporu José Brtník als. Emerson. A ještě jednou prosím, abyste se nedivili mému hloupému dotazu, narozdíl od digitální televize jsem v této oblasti dost mimo.
Máš smůlu nebudu. E2 neposlouchám. Jen snad velmi zhruba, bylo nějaké rozdělení východ,
http://www.radiotv.cz/radio/e2v/západ nebo jih nebo něco takového...
Pokud vím tak u celoplošek bylo schválené vyšší procento na regionální odpojováky.
E2 nevím, ale F1 místní vstupy má. Sice to neposlouchám, už taky, ale nežli se to totálně zprasilo
tak jsem to občas zaslechl a na F1 místní informace a místní reklamy měli. E2 opravdu netuším.
V každém případě Lagardere z toho má pořádný mindrák a problém. Protože jim regionální peníze
vyžirají Media Bohemia s Fajn Radii a Hitrádii a k tomu Kiss atd. Tedy celá přímo regionálně postavená rádia ač v jedné síti.
Takže je to štve a chtěli uvést v život radio PRO,
což měla být jejich nová stanice určena právě regionům. To se jim ovšem nezdařilo.
V současné době provádí druhý pokus.
Viz. několik jejich nových nasazaných značek, jako tuším radio Centrum apod.
http://www.radiotv.cz/p_radio/zname-podrobnosti-o-projektech-radio-centrum-a-radio-melodie-ktere-vyviji-lagardere/ Více ti k tomu fakt neřeknu. Aktivity Lagardere v ČR mě nijak zvlášť nezajímají,
nedá se to poslouchat...
Závěrem úvaha. Mně se naopak přístup lagardere líbil, co sežrali. To přejmenovali na Evropu 2
a dostalo to stejný program. Za 5 let nikdo nevěděl, že tam nějaká místní stanička vůbec vysílala.
Kiss ani Fajn ani Hitrádia toto neudělala. Původní názvy těch stanic v naprosté většině jsou stále i v současných názvech obsaženy. Kiss pak měla s celoplošným programem několik let obrovské potíže. V podstatě ho minimálně 6x změnila aniž by to k něčemu vedlo a bylo. Takže je nechali na konec být. A ať si to dělají každý po svém jako před tím, jen jsou pod jedním majitelem a v stejné síti Kiss. No a na konec světe div ono se to ukázalo finančně správné. Tedy dostávají se tak těm malým živnostníkům a obchůdkům a hospodám a prodejcům a kde komu v regionech a na konec jim to nese více, nežli lagardere ty jejich slavné celoplošky a způsobuje to naopak problémy Lagardere.
Takže je sice roztomilé, že Impuls je první a Evropa 2 druhá a Frekvence 1 třetí, když prachy nejsou v celostátní reklamě a nadnárodních firmách, ale v těch malých zaprděných regionech.
To je tak asi vše. Více ti fakt na téma E2 a F1 a spol neřeknu.
Dnes si někdo nechával na Beatu zahrát na přání tohle
http://www.youtube.com/watch?v=ZThquH5t0owTo mne potěšilo a to jsou věci pro mne...
O E2 nic nevím, tu ať si strčí za klobouk...
http://www.youtube.com/watch?v=YTxFfpRYg3M&feature=relatedhttp://www.youtube.com/watch?v=F7ocQjNDklU&feature=related