Ahoj všichni,
tak nevím, proč všichni hledáte neustále problémy. To oznámení o výměně karet viselo na WWW cslinku téměř celý červenec , mám poct, že bylo oznámení i zde na digizone, a s výmenou karty nejsou zatím žádné problémy. Jsem jejich prodejce.Konečně každý, kdo podniká se satelitní nebo televizní technikou nebo prodejci přístrojů a součástek se mohou u nich jako prodejci přihlásit. Nemám s nimi žádné problémy, spolupráce s cslinkem byla vždy dobrá. Každému, kdo si u mě požádal o výmenu karty, jsem ji bez problémů vyměnil. Od cs linku mi přišly nové karty bez problémů poštou na základě mailové objednávky ,další mám ještě objednané, staré karty se jim musí zaslat zpět.Kdo chce u mě kartu vyměnit, bez problémů mu ji zdarma vyměním.Musí mi přinést nebo poslat starou kartu a k ní výpis /print screen/, že je registrovaná - funkční / včetně údajů pro registraci, vyměněnou kartu musím dotyčnému na jeho jméno zaregistrovat.
Honza