Myslím, vážený Miku K, že jste vůbec nepochopil momentálně nadefinovaný postup ČTÚ.
Ano, postižený uživatel může milostivě nahlásit problém na ČTÚ, ale ČTÚ nemá žádné kapacity ani vyhrazené finance na to,aby problém briskně vyřešil - když jej de facto sám způsobil. Místo toho říká, že "operátor si má na to najmout firmy a ty to vyřeší". Svůj problém tedy přesunul na třetí subjekty a zejména ty montážní (o kterých tu píši) budou ve velkém riziku,že jim mobilní operátor nic neproplatí, zejména v případě, kdy ani filtr nebude možno do dané přijímací sestavy (doposud řádně fungující) vložit. Příslušný mobilní operátor (T-mobile) bude - samozřejmě - chtít maximálně ušetřit, takže rozhodně neuzavře smlouvu s kdekým, ale jen s takovými firmami, které mu "půjdou maximálně na ruku", tzn. obvykle s většími firmami (patrně se živící především přeprodejem materiálu), jejichž odbornost bude iluzorní. Materiál budou mít "za nákupku" a v nejhorším si najmou nějaké patlaly nebo budou vydírat odborníky/živnostníky,aby to pro ně za babku dělali. Je to již mnohokrát osvědčený postup, který je dominantními hráči na našem trhu aplikován.
A navíc, ani ČTÚ nemá dostatečné kapacity, aby každý jednotlivý případ (a budou jich zcela jistě desetitisíce a více) posoudil.
Základní chybou tohoto postupu je tedy to,že problém nebude řešit (a platit) ten, kdo jej způsobil, ale ten, kdo z LTE bude profitovat.