Ukažte mi, KDE skylink inzeroval, že bude zdarma do konce života? Ptám se v tomto vlákně už potřetí, zatím nikdo neodpověděl.
Važený pane, zkoušíte si hrát na chytrého, slovíčkaříte s doživotím, ale jste mimo. Zkuste si nastudovat jak se píší smlouvy a co mají za praktický význam jednotlivé formulace pro dané subjekty a jaká jsou zadní vrátka pro dané subjekty ve smouvě na dobu neurčitou s možností změny všeobecných obchodních podmínek. Pokud opravdu nejste hloupý dojde vám, že došlo ke zneužití postavení jedné ze stran.
To že poplatek oznámili podle zákomů ČR je samozřejmě v pořádku, ale jen to svědčí o jejich "vych**nosti", takze všichni lidé se proti tomu bránit nemůžou. Ale zavedení takového poplatku není úvaha ze dne na den. A oni začnou měnit reklamní spoty ne v čase, kdy už vědí, že poplatek zavedou, ne v čase kdy poplatek je oznamen, ale až v čase kdy do toho začnou štourat novináři. Nemluvím o roky starých zákaznících, ale pro nové ... pokud někdo pod záminkou služby zdarma vyláká z někoho investici a pak službu zpoplatní... tak minimálně pro nové zákazníky je to důvod k anulaci smlouvy a vrácení peněz. A pokud na toto Skylink nepřistoupí, je jedinou obranou zákazníka dát to k soudu. Můj i váš názor je nepodstatný, pouze soud může prokázat, kdo je v právu. A noví zákazníci mají velkou pravděpodobnost, že uspějí ať už z klediska klamavé reklamy na službu zdarma na jejímž základě investovali v době, kdy už druhé straně bylo jasné, že v budoucnu zdarma nebude, nebo na nemorálnost takového prodeje, atd. Jde o to to Skylinku prokázat, ale od toho jsou tady jiní.
Snad vám toto vysvětlení stačí. Pokud to stále nechápete, pak opravdu nemá cenu a vámi diskutovat a opět se tažte do nekonečna "KDE skylink inzeroval, že bude zdarma do konce života"...