Tato společnost vinou své ODPORNÉ a BEZBŘEHÉ chamtivosti zpeněžit sportovní svátek, který stále je chráněn od komerce (nepřítomnost bannerů, nulové prize money od organizátora) připravila českého diváka o možnost sledovat neuvěřitelný sportovní úspěch české sportovkyně na volném kanále.
MODLÍM ZA JEHO KRACH.
Ach tihle ochránci všeho českého s naprosto mizernou češtinou.
Brečíte na špatném hrobě, vážený. Tady jde o peníze, potom zase o peníze a až potom o diváka. I na OH se prodávají práva a je všeobecně známo, že sportovní práva jsou vícemené nejdražší komoditou.
Práva nekoupil Eurosport, ale jeho vlastník, společnost Discovery Communications, podala nejvyšší nabídku. Že to tak bude, se vědělo už v Soči. Pro Evropu licitovala EBU - Evropská vysílací unie a patrně hodně špatně, když s podporou svých 52 členů včetně ARD, BBC, RAI, ORF a TF1 (srovnejte rozpočty, pokud jste toho schopen) nakonec prohrála. I když je varianta, jaký vůbec dostala od svých členů ordre. A peníze na prvním místě, budete tedy vinit MOV a Discovery z toho, že chtěli vydělat? Nejsme v socialismu, vše se dělá pro peníze a výdělek. A OH že není chráněna od komerce? ROFL. A názvy "Official Broadcaster" nebo "Official Worldwide Partner" (reklamní vsuvka: Bridgestone) jsou co?
Navíc bylo stanoveno 100 hodin volného vysílání, které se ČT podařilo natáhnout na 190.
Na vině je několik věcí:
1) prohra EBU
2) posun ženského super G v programu
3) podmínky sublicence pro ČT
Sledoval jsem tam, kde mám lepší obraz a lepší komentář (ČT sport to není). Později jsem si pustil z archivu i ČT sport. Ale to co, p. Záruba z ČT označil za "decentní komentování" jsem já viděl úplně jinak. "Expertka" začala pištět jako puberťačka, co vidí před sebou Justina Biebera
Takže shrnuto, pane blueflash, žvaníte nesmysly...