Autor Téma: Info od M7  (Přečteno 61329 krát)

Jan Novák

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 2 445
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #15 kdy: 12. 05. 2017, 09:05:39 »
Dokazujete maximálně to, že slovíčkaříte, protože rád vedete spory i tam, kde ostatní nemají problém.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Adolf Shitler

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #16 kdy: 12. 05. 2017, 09:10:39 »
Dokazujete maximálně to, že slovíčkaříte, protože rád vedete spory i tam, kde ostatní nemají problém.
Jediný problém máš ty sám, protože když někdo tvoje názory zpochybní (a to nejsem jenom já), tak vyskakuješ jak papírový čertík z krabičky. Nebuď tak zahleděný do sebe a nepochybně se ti začne lépe dýchat :D


Jan Novák

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 2 445
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #17 kdy: 12. 05. 2017, 10:04:47 »
Následuje osvědčený způsob, kdy od tématu přejdete do roviny osobních útoků. Nic nového  ::)


Adolf Shitler

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #18 kdy: 12. 05. 2017, 10:16:38 »
Následuje osvědčený způsob, kdy od tématu přejdete do roviny osobních útoků. Nic nového  ::)
Od tématu jsi odběhl sám, stejně jako k osobním výpadům, já na to pouze reagoval. Je dobré si číst i vlastní příspěvky, které zde vystavíš :D


Mik Kotanen

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 320
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #19 kdy: 12. 05. 2017, 13:51:42 »
Těžko hovořit o tom, že je vysílání DVB-T hrazeno z jiných výnosů než z reklamy, dohledat lze výňatek ze zveřejněné výroční zprávy CET21 z roku 2015, kde je uvedena následující struktura:
Výnosy z vysílání reklamy (pozemní vysílání): 3,661 miliardy
Ostatní tržby z prodeje obchodních sdělení v TV: 471 milionů
Prodej reklamního prostoru na internetu:   132 milionů
Předplatné – kabelová televize:   136 milionů
-------------------------
Náklady na vysílací služby sice uvedené nejsou, ale lze si vypomoci daty od České televize, která taktéž provozuje pět terestricky šířených televizních stanic, navíc provozuje ještě část Regionální sítě 7, náklady na distribuci a šíření pozemní i satelitní cestou stojí Českou televizi necelých 400 milionu Kč.
-------------------------
V minulosti veškeré dobré či špatné hospodářské výsledky společnosti CET21 nyní TV Nova, byly spojeny s úspěšným nebo neúspěšným prodejem reklamy, stále je Česká dcera nejziskovějším podnikem oproti Rumunsku, Slovensku, Slovinsku, Chorvatsku a Bulharsku, kde společnost působí.

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


Adolf Shitler

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #20 kdy: 12. 05. 2017, 14:06:55 »
Šlágr, Relax, Rebel, nejspíš Barrandov a spousta dalších, kde asi nebude příjem z reklamy schopen utáhnout provoz celé TV, šíření v DVB-T nevyjímaje. A všechno to jsou komerční stanice, opravdu zde není jenom ta neustále dokola omílaná Nova a Prima (ale i tyto dvě stanice mají peníze z více zdrojů, než jenom z reklamy, když už je o tom řeč).


Mik Kotanen

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 320
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #21 kdy: 12. 05. 2017, 14:29:47 »
Televizní stanice, která vykazuje sledovanost nemá problém se získáním prostředků z reklamy na svůj provoz, v případě TV Šlágr se jedná i o prodej vlastní produkce, jak se neúspěch prodeje reklamy u Country No.1 projevil ve ztrátě společnosti TV Šlágr, je hezky popsáno zde:http://www.digizone.cz/clanky/spatny-rok-pro-majitele-slagr-tv-loni-skoncil-v-nekolikamilionove-ztrate/


Adolf Shitler

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Info od M7
« Odpověď #22 kdy: 12. 05. 2017, 14:36:06 »
U Šlágru se jedná především o prodej vlastní produkce, příjem z reklamy je spíš okrajová věc. A že Country no. 1 nedokázal majitel dotovat neznamená, že to u jiných stanic musí být stejné. Někdy prostě majitel cpe peníze do TV z jiných činností, třeba Soukup zcela jistě nespoléhá jenom na to, kolik reklamního času prodá a jaký bude z reklamy výnos.