Správná odpověď na můj dotaz "Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?" tedy byla: Ano, může jen tak odebrat jakýkoli kanál a ano, lze se proti tomu bránit odstoupením od smlouvy, na které máte díky této změně nárok. (to, že odstoupení od smlouvy JE obrana proti tomu, že změnili kanály v balíčku a já se službou nadále nejsem spokojen snad nebudete znovu rozporovat)
Zaujímavá logika. Aplikujem Váš postup do bežného života - pracujete vo firme a tá Vám zoberie niektorý benefit. Nielen Vám, ale aj ďalším desiatkam ľudí. Podľa Vašej logiky sa budete proti tomuto brániť tak, že dáte výpoveď a je to vybavené. Vy ste bez práce a firma si naďalej podniká a ľudia v nej naďalej pracujú....
Ja vidím riešenie v tom, že sa ľudia spoja, začnú rokovať so zamestnávateľom a pokúsia sa zrušený benefit vrátiť späť, napr. aj aj za cenu štrajku, alebo hromadnou výpoveďou.
O tom, že ste už k 15.8.2017 (alebo neskôr) využili možnosť odstúpenia od zmluvy a spoločnosť Vám to zamietla NIE JE V DISKUSII ANI SLOVO!!!! Ako som písal - ja nemám kryštáľovú guľu a naozaj netuším aké kroky ste podnikli predtým, ako ste sa začali pýtať. Keby ste už na začiatku napísali, že ste sa od zmluvy pokúsil odstúpiť v zmysle VOP a oni to zamietli, tak je to niečo iné. Majte sa.
Ale inak - 28.10.2017 som Vám napísal:
Ako som už napísal včera - veľmi pochybujem, že by T-Mobile urobil takú školácku chybu a svojich zákazníkov o zmene neinformoval. Ale ak tú chybu urobili, tak si tú pokutu zaslúžia - a potom máte moje ospravedlnenie....
Dokázali ste, že pár osôb v T-Mobile boli amatéri a spoločnosť ako taká si za neznalosť svojich zamestnancov pokutu zaslúži. Ale stále trvám na tom, že odstúpenie od zmluvy nie je obrana pred krokom spoločnosti (VH1 Vam to nevrátilo), ale logická reakcia zákazníka, ktorý si službu platí len kvôli jednomu programu (troška drahý program).