Autor Téma: T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?  (Přečteno 58973 krát)

Stefan Bukovan

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 916
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #15 kdy: 12. 11. 2018, 20:34:56 »

Správná odpověď na můj dotaz "Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?" tedy byla: Ano, může jen tak odebrat jakýkoli kanál a ano, lze se proti tomu bránit odstoupením od smlouvy, na které máte díky této změně nárok. (to, že odstoupení od smlouvy JE obrana proti tomu, že změnili kanály v balíčku a já se službou nadále nejsem spokojen snad nebudete znovu rozporovat)


Zaujímavá logika. Aplikujem Váš postup do bežného života - pracujete vo firme a tá Vám zoberie niektorý benefit. Nielen Vám, ale aj ďalším desiatkam ľudí. Podľa Vašej logiky sa budete proti tomuto brániť tak, že dáte výpoveď a je to vybavené. Vy ste bez práce a firma si naďalej podniká a ľudia v nej naďalej pracujú....

Ja vidím riešenie v tom, že sa ľudia spoja, začnú rokovať so zamestnávateľom a pokúsia sa zrušený benefit vrátiť späť, napr. aj aj za cenu štrajku, alebo hromadnou výpoveďou.


O tom, že ste už k 15.8.2017 (alebo neskôr) využili možnosť odstúpenia od zmluvy a spoločnosť Vám to zamietla NIE JE V DISKUSII ANI SLOVO!!!! Ako som písal - ja nemám kryštáľovú guľu a naozaj netuším aké kroky ste podnikli predtým, ako ste sa začali pýtať. Keby ste už na začiatku napísali, že ste sa od zmluvy pokúsil odstúpiť v zmysle VOP a oni to zamietli, tak je to niečo iné. Majte sa.

Ale inak - 28.10.2017 som Vám napísal:
Citace
Ako som už napísal včera - veľmi pochybujem, že by T-Mobile urobil takú školácku chybu a svojich zákazníkov o zmene neinformoval. Ale ak tú chybu urobili, tak si tú pokutu zaslúžia - a potom máte moje ospravedlnenie....
Dokázali ste, že pár osôb v T-Mobile boli amatéri a spoločnosť ako taká si za neznalosť svojich zamestnancov pokutu zaslúži. Ale stále trvám na tom, že odstúpenie od zmluvy nie je obrana pred krokom spoločnosti (VH1 Vam to nevrátilo), ale logická reakcia zákazníka, ktorý si službu platí len kvôli jednomu programu (troška drahý program).
Skylink CZ, MagioSat (nové)
OpenBox X-810, Ariva 210 HD Combo, ADB 5800SX, KAON CO1300
DG-380

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0


tmtv

  • Nováček
  • *
  • Příspěvků: 7
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #16 kdy: 19. 11. 2018, 14:31:35 »
Hmmm...
A jaký měla celá ta věc výsledek? Operátor dostal pokutu 25000,- Kč. Což pro něj znamená asi to samý, jako když mě někde obchodník natáhne o pětikorunu. Proto nevyužil opravných prostředků, 25K zaplatil a osoba, která za řečeným neinformováním stála, byla potrestána / propuštěna.
Ale hlavně je tu jeden spokojený "zákazník", jak to tomu zlému gigantovi natřel. Houby s octem...       

O pokutě to přeci vůbec není. Cílem bylo zjistit, jestli opravdu může operátor měnit programy v balíčcích bez možnosti odstoupit od smlouvy, jak tvrdili někteří diskutující v tomto tématu. A také samozřejmě přestat platit za službu, o kterou už vzhledem ke změně programů nemám zájem. Obojí se povedlo.


Správná odpověď na můj dotaz "Může "jen tak" odebrat tento kanál z nabídky nebo se proti tomu lze nějak bránit?" tedy byla: Ano, může jen tak odebrat jakýkoli kanál a ano, lze se proti tomu bránit odstoupením od smlouvy, na které máte díky této změně nárok. (to, že odstoupení od smlouvy JE obrana proti tomu, že změnili kanály v balíčku a já se službou nadále nejsem spokojen snad nebudete znovu rozporovat)


Zaujímavá logika. Aplikujem Váš postup do bežného života - pracujete vo firme a tá Vám zoberie niektorý benefit. Nielen Vám, ale aj ďalším desiatkam ľudí. Podľa Vašej logiky sa budete proti tomuto brániť tak, že dáte výpoveď a je to vybavené. Vy ste bez práce a firma si naďalej podniká a ľudia v nej naďalej pracujú....

Ja vidím riešenie v tom, že sa ľudia spoja, začnú rokovať so zamestnávateľom a pokúsia sa zrušený benefit vrátiť späť, napr. aj aj za cenu štrajku, alebo hromadnou výpoveďou.

Tak pokud mám možnost jít pracovat do lepší firmy, která ten benefit má a zaměstnancům ho neruší, proč toho nevyužít. V mém případě jsem přešel na službu SledovaniTV, kde platím měsíční paušál bez závazků a nepotřebuji ani žádný set-top-box, protože mají aplikaci do smart tv.

O tom, že ste už k 15.8.2017 (alebo neskôr) využili možnosť odstúpenia od zmluvy a spoločnosť Vám to zamietla NIE JE V DISKUSII ANI SLOVO!!!! Ako som písal - ja nemám kryštáľovú guľu a naozaj netuším aké kroky ste podnikli predtým, ako ste sa začali pýtať. Keby ste už na začiatku napísali, že ste sa od zmluvy pokúsil odstúpiť v zmysle VOP a oni to zamietli, tak je to niečo iné. Majte sa.

Ale inak - 28.10.2017 som Vám napísal:
Citace
Ako som už napísal včera - veľmi pochybujem, že by T-Mobile urobil takú školácku chybu a svojich zákazníkov o zmene neinformoval. Ale ak tú chybu urobili, tak si tú pokutu zaslúžia - a potom máte moje ospravedlnenie....
Dokázali ste, že pár osôb v T-Mobile boli amatéri a spoločnosť ako taká si za neznalosť svojich zamestnancov pokutu zaslúži. Ale stále trvám na tom, že odstúpenie od zmluvy nie je obrana pred krokom spoločnosti (VH1 Vam to nevrátilo), ale logická reakcia zákazníka, ktorý si službu platí len kvôli jednomu programu (troška drahý program).

Ano, máte pravdu, to jsem ani nezmiňoval. Čekal jsem, jestli mi někdo napíše, že tuto možnost opravdu mám, zatímco v diskuzi spíše padly výlevy typu:

Pán zřejmě žil několik let na pustém ostrově  :D Operátor může měnit nabídku směrem nahoru i dolů a to i bez vědomí klientů. Sestim smiřte  ;)   
A zistoval si aj to, ci moze operator "len tak" pridat 4 nove stanice??? Ci proti tomu sa branit nebudes?


Rogue 11

  • Závislák
  • ****
  • Příspěvků: 275
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #17 kdy: 19. 11. 2018, 17:22:24 »
Pán zřejmě žil několik let na pustém ostrově  :D Operátor může měnit nabídku směrem nahoru i dolů a to i bez vědomí klientů. Sestim smiřte  ;)   

Že prý výlev...  ::)

Všeobecné podmínky T-Mobile TV - výňatek z aktuálního znění:

Operátor garantuje u jednotlivých Tarifů  minimální  počet  Programů sdružených v Tarifu, nikoliv však jejich skladbu, přičemž v Tarifu T- Mobile TV S garantuje Operátor minimálně 60 Programů, v Tarifu T-Mobile TV M minimálně 85 Programů, v Tarifu T-Mobile TV L minimálně 100 Programů a v tarifu T -Mobile TV XL minimálně 110 Programů; skladbu Programů v jednotlivých  Tarifech  je  Operátor oprávněn jednostranně  měnit.

Protože:

Účastníkům jsou nabízeny a poskytovány pouze Tarify, nikoliv jednotlivé Programy.

Howgh.


Adolf Shitler

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 563
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #18 kdy: 20. 11. 2018, 09:57:41 »
Neboli TM raději zaplatil směšnou pokutu 25.000Kč, než aby se pouštěl do nějakých větších akcí, které by nejspíš soudně vyhrál, ale ČTÚ by se po něm pak vzteky mohl vozit jinde, jak má ve zvyku. Merito věci ale zůstává, tj. že změna programové nabídky je legitimní i bez toho, aby měl účastník na nějaké konkrétní programy nárok.


Petr Svoboda

  • Profík
  • *****
  • Příspěvků: 1 079
    • Zobrazit profil
Re:T-Moble TV - VH1 odebráno z balíčku bez náhrady?
« Odpověď #19 kdy: 20. 11. 2018, 10:15:56 »
Neboli TM má sdostatek jiných zákazníků, že může na infolince strašit sankcí za výpověď. (Příspěvky tmtv 27. 10. a 10. 11.). A než se tmtv ozval, tak mohl strašit beztrestně.

U kolika zákazníků, asi, strašení TM zabralo a oni buď zaplatili sankci nebo dále využívali Tarif?
A to se na druhé straně smějeme lidem, kteří zaplatí výhružnému e-mailu se špatnou češtinou. Až se to dostane do hlavních večerních zpráv. Vida, stačí kvalitní čeština a velký hráč s asertivní infolinkou, a už jsme schopni nasazovat psí hlavu „kverulantovi, co nechce platit“.
V tomto stojím na straně tmtv.
« Poslední změna: 20. 11. 2018, 10:17:44 od Petr Svoboda »

Reklama

  • Stálý člen
  • *****
  • Příspěvků: 0