Tato sekce Vám umožňuje zobrazit všechny příspěvky tohoto uživatele. Prosím uvědomte si, že můžete vidět příspěvky pouze z oblastí Vám přístupných.
Stran: [1]
1
Skylink / Re:sat. přijímač Homecast HS-3200 CIIR
« kdy: 26. 06. 2016, 20:09:32 »Dobrý den,u přijímače Homecast HS -3200 CIIR mi zmizela ikona s přesunutím kanálu,nevím co s tím -zůstala jen ikona oblíbené,vymazat kanál,přejmenovat kanál,zámek,nevím co s tím -přijímač mám 6 let,možná by to chtělo aktualizaci....To je důsledkem právě nové aktualizace na L15, kdy si přístroj zapne ve FASTSCANu v posledním řádku LCN dle operátora.
Vyber dle uživatele a máš tam Ikonu zpět a jedeš po staru dle sebe!
A zárověň si vypni úsporný režim a máš zpět hodiny v pohotovostním stavu!
2
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 09. 05. 2015, 10:50:25 »Zpravidla mají jiná čísla a pracují u jiných společností. ani se jim nedivím, byli to zaměstnanci a není to jejich problém.Jistě, že to byli zaměstnanci, o těch se nebavím, ale o mob.tel. číslech! Ty patřily společnosti a také tam zůstaly! Řekl bych, že ten, kdo tam zůstal bude některé obsluhovat. Tedy zkusil jsi je nebo ne?!
3
Odkladiště / Re:Allcom-ukončení činnosti.
« kdy: 08. 05. 2015, 21:10:34 »... Přínos diskuse pro mě je v tom, že zřejmě zde není nikdo, kdo má použitelný kontakt. Mě by od "moudrých" stačil pouze funkční kontakt na danou firmu, nic víc, nic míň.A co mobily obchodních zástupců Nejez..... atd..?! Ty jsou všechny hluché? Zkusil jsi je?
4
CS Link / Re: Media Vision dělá kontraproduktivní kampaň
« kdy: 28. 05. 2010, 08:38:09 »Ano - souhlas. Ale v případě důchodců toto nefunguje. Oni jsou spíše naivní. Hlavně - co jsem pochopil z dotazů těchto poškozených lidí - operátorky jim prý tvrdili, že budou mít všechny placené programy už nastálo bezplacení a podobné nesmysly!! Čili je to opravdu jen o kontrole té dané operátorky, co věší abonentům bulíky na nosy!! Zdá se, že je Media Vision díky krizi nucena dělat i takovéto nepopulární kroky, ale čeho je moc, toho je příliš! Před minutou jsem tu měl stařečka se stejným problémem - proboha co tam v tom CS linku dělají??S CS linkem jsem se snažil jednat ohledně omezení telemarketingu,neboť zákazníky otravují třebas celý týden a to i o víkendech!Nejde jen o karty,ale také o předplatné,kde operátorky mlží a říkají jen polopravdy! Avšak bez úspěchu! Jediné co ti mohu doporučit -vymaž tel.číslo na zákazníka a zadej tam nesmyslné devíti místné číslo a pak je klid!!! Pokud bude CS link něco chtít,tak ať to hezky dá do obálky a rozešle!Každý si to v klidu zhodnotí !
Stran: [1]